Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

השבוע: שוק האוכל של בקעת הנדיב – חגיגת הסיום של פסטיבל הסרטים הבינלאומי ‘ימים של קולנוע’

בקעת הנדיב ובליבה בנימינה וגבעת עדה הפכה בשנים האחרונות לאימפריה קולינרית עם סצנת אוכל שלא תבייש ערים גדולות. בתי עסק רבים ומגוונים מציעים עושר קולינרי למטיילים ותיירים שזוכים לעבור במושבות הברון.

מסעדות איטלקיות, יפניות, אוכל ים תיכוני, מאפייה ששמה יצא למרחוק, דיינר אמריקאי ופסטות בעבודת יד – כל נקודות החן הקולינריות של המושבות בנימינה- גבעת עדה, יתקבצו בערב אחד ב-25/7, לשוק אוכל עשיר שיחגוג את סיומו של פסטיבל הסרטים ‘ימים של קולנוע’ שמתקיים במושבות זו הפעם השלישית ונחתם ביום שכולו מוקדש לאוכל וכולל סרטים, סדנת אומן, מופע מלח ים של הילה אלפרט והזמר שי צברי וכמובן שוק אוכל עם תוצרת מקומית.

המסעדות שיגיעו לשוק האוכל: ניניז ,חומוס יוסף, פסטה׳לה, קרוסטה, פלוגי,  קפה בנימינה, Yume סושי, טופו אן, בורקין, מעדניה + Fomo, בייגל הלל, יקב ארנס ושוק האוכל של ג’סר א זרקא.

ימים של קולנוע’ פסטיבל הסרטים הדוקומנטריים הבינלאומי בנימינה-גבעת עדה יתקיים זו השנה השלישית על פני 3 ימים, בין התאריכים 23-25.7.19 ויוקדש השנה גם לעולמות האוכל והסצנה הקולינארית ברחבי העולם.

המסעדות שיגיעו לשוק האוכל: ניניז ,חומוס יוסף, פסטה׳לה, קרוסטה, פלוגי,  קפה בנימינה, Yume סושי, טופו אן, בורקין, מעדניה + Fomo, בייגל הלל, יקב ארנס ושוק האוכל של ג’סר א זרקא.

פסטיבל ‘ימים של קולנוע’ הוא פרי שיתוף פעולה של המשרד לשיתוף פעולה אזורי עם המועצה המקומית בנימינה- גבעת עדה ומתנ’ס בנימינה גבעת עדה.

הכניסה לכל אירועי הפסטיבל חופשית והקהל מוזמן לחגיגה של סרטים, אוכל, יצירה וטבע. לפרטים נוספים ורשימת הפעילויות המלאה באתר מתנ’ס בינימינה-גבעת עדה.

 

דילוג לתוכן