Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

|בחירות 2018| לקראת הסיבוב השני בפרדס חנה-כרכור: הגר פרי יגור זוכה לתמיכת קעטבי וכגן



כ-64% הצבעה נרשמו בפרדס חנה-כרכור בבחירות לרשות המקומית שנערכו ביום שלישי לפני שבוע. אחוז הצבעה גבוה חשוב לומר, בהשוואה לממוצע הארצי שעמד על כ-59%. 

בעוד כשבוע – ביום שלישי הבא 13.11.18, יגיעו שוב הבוחרים במושבה להכריע מי יכהן בראשות המועצה ב-5 השנים הקרובות: עו”ד אלדד בר כוכבא המכהן במקומו של חיים געש שהתפטר במהלך הקדנציה או חברת המועצה הגר פרי-יגור. בר כוכבא השיג 36.89% מהקולות בסיבוב הראשון (6,958 קולות) ואילו פרי-יגור זכתה ל-32% מהקולות (6,049 קולות).

אמש, הכריזה פרי-יגור כי המועמדים יואב קעטבי ואייל כגן, שהפסידו בסיבוב הראשון תומכים בה לראשות המועצה – צעד המחזק מאוד את פרי-יגור לקראת ההכרעה. “בבחירות הבנו כמה דברים בסיסיים: הבוחרים והבוחרות שלנו רוצים שינוי, מבקשים תקווה ומאמינים בחזון שפרשנו וברצון לייצר פוליטיקה אחרת”, מציין כגן, שזכה ל-15% מקולות הבוחרים (2,898). “בשבוע האחרון שמענו לא מעט קולות שביקשו מאיתנו ‘לא לשבת על הגדר ולהשמיע קול ברור’. מעולם, לא ישבתי על הגדר, וגם במהלך תקופת הבחירות השמענו תמיד את הקול שלנו, בהיר וצלול. קול שקורא לאחדות, קול שמבקש לקעקע סטיגמות, קול שיוצא נגד השסע שהולך ונפער ביישוב. קול שלא תמיד מצליח להישמע אבל אנחנו הרגשנו חובה להשמיע אותו. התמונה הזו, כך אנחנו מאמינים , מבטאת את הקול הזה.

“הגר, יואב, אפרים ואנוכי כנציג טוב במושבה, מייצגים ציבורים שלמים שתואמים בדיוק את החזון של טוב במושבה. חיבור בין ימין ושמאל, חיבור בין חובשי כיפה לחילוניים , חיבור בין אנשים. זהו חיבור שהציבור צמא לו”.

מעודה (מימין), כגן, פרי-יגור וקעטבי. צילום: צופית דמרי

גם קעטבי הצטרף לתמיכה בפרי-יגור, וכן חבר המועצה הנבחר אפרים מעודה. “היום בחרנו בקואליציית האחדות שחתמה על שמירת הסטאטוס קוו השבת והמסורת”, מציין מעודה. “אני יחד עם חברתי הגר נאבקנו בקדנציה האחרונה נגד עריצות שלטונית, להוזלת ארנונה לנכים ,פתיחת תיכון דתי, נגד פתיחת עסקים בשבת ולשמירת הסטאטוס קוו וכך נמשיך – שעה שדווקא המועמד האחר עמד מנגד עודד ותמך בהפך הגמור. 30 שנה אני משרת ציבור בפרדס חנה כרכור והסטאטוס קוו בין דתיים לחילונים היה ונשאר! השכנות והקהילתיות היו נחלת הכלל אהבת הזולת היו דבר שבשגרה. לצערי, הציבור במשך מספר חודשים רבים נשטף בהסתה מרושעת של ימין ושמאל , דתיים וחילונים, מזרח ומערב, אוכלוסייה חלשה ואוכלוסייה איתנה.

“אף אחד לא לקח בחשבון את השנאת חינם ההסתה וקריעת היישוב לגזרים. יחד נשמור על המסורת אהבת הזולת חמלה אנושיות וחברתיות משולחן הקואליציה. אני מודה למאות תומכיי על ברכותכם אמשיך לבחור באחדות ובקהילתיות למען מושבה טובה יותר”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן