Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אחסון דירה: פתרון יעיל ונגיש לאחסון תכולת דירה

שירותי אחסון דירה כוללים מגוון מקיף של פעולות, החל מאריזת תכולת ביתכם ועד העברת התכולה ליחידת אחסון. שירות מסוג זה כולל צילם של כל פריט במהלך האריזה, סימון כל קופסה עם זיהוי בגישה מתקדמת ויצירת קטלוג של הפריטים שלכם

שינוי מקום מגורים פירושו התמודדות עם תכולת הדירה, פשוטו כמשמעו. מעבר לדירה קטנה יותר, נישואין ושילוב משקי בית, או מעבר הורה קשיש למגורים בהשגחת הילדים או למרכז דיור מוגן, פירושו במקרים רבים מציאת פתרונות מתאימים של אחסון דירה.

אנשים רבים שוכרים יחידות אחסון כשהם עוברים דירה, והביקוש לפתרונות אלו גבוה. כדי לענות על הביקוש, חברת אחסון ולוגיסטיקה מציעה יחידות אחסון רבות בפריסה ארצית, עם תנאים משתנים, כך שתוכלו לבחור אפשרות אחסון דירה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

שירותי אחסון דירה

שירותי אחסון דירה כוללים מגוון מקיף של פעולות, החל מאריזת תכולת ביתכם ועד העברת התכולה ליחידת אחסון. שירות מסוג זה כולל צילם של כל פריט במהלך האריזה, סימון כל קופסה עם זיהוי בגישה מתקדמת ויצירת קטלוג של הפריטים שלכם.

כאשר אתם צריכים משהו מהאחסון, אתם פשוט שולחים בקשה ונציגי החברה יספקו לכם אותו. רק חשוב להבין שמכיוון ששירותים אלו אינם שירותי אחסון עצמי, הכללים משתנים בין החברות. יחד עם זאת, אם בכל זאת תבחרו לשכור יחידת אחסון  דירה ולנהל את המעבר בעצמכם, יש כמה שיקולים שחשוב לקחת בחשבון.

גודל שטח האחסון

גודל שטח האחסון שאתם צריכים תלוי בכמות הפריטים שאתם מעוניינים לאחסן. יש יחידות אחסון שמתאימות לפריטים קטנים שונים, ויש יחידות אחסון דירה שמתאימות לאחסון הרבה רהיטים ופריטים גדולים שונים. על מנת לקבל מושג איזה גודל הכי יתאים לכם, מומלץ למדוד את הרוחב, העומק והגובה של הקופסאות שלכם, כדי להבין איזה גודל יחידת אחסון אתם צריכים.

בחלק מהמקרים, מומלץ לקחת בחשבון מידות גדולות יותר של השטח הדרוש ביחידת אחסון דירה, כך שאם צרכי האחסון שלכם יגדלו, יהיה לכם מקום לאחסן פריטים נוספים.

אחסון דירה – globus-intr.co.il
בקרת מזג אוויר

יחידת אחסון דירה עולה יותר אם אתם מעוניינים לשכור יחידה שיש בה בקרת מזג אוויר. הבחירה ביחידה כזו תלויה במה שאתם מאחסנים והאזור בו ממוקמת היחידה.

אם היא ממוקמת באזור לח או באזור שמועד למזג אוויר סוער ואתם מאחסנים פריטים שרגישים ללחות וטמפרטורה, חשוב לבחור יחידת אחסון מבוקרת אקלים, אחרת, הפריטים המאוחסנים שלכם ייחשפו להשפעות מזג האוויר.

גישה ואבטחה

כמה תכונות שכדאי לקחת בחשבון:

גישה מסביב לשעון

בחלק ממרכזי יחידות אחסון דירה יש גישה ליחידה רק במשך כמה שעות ביום לצורכי אבטחה, בעוד שחברות אחרות שמשכירות יחידות אחסון מציעות גישה מסביב לשעון. חשוב להחליט אם גישה מוגבלת אינה נוחה לכם או אם האבטחה שווה את אי הנוחות.

תאורה

האם יחידת האחסון מוארת היטב? אם יש מסדרונות פנימיים, האם הם מוארים על ידי חיישני תנועה, מותקנים על טיימרים, או שיש מתג? מה לגבי היחידה עצמה? האם יש תאורה תקורה או שאין בכלל?

מיקום יחידת אחסון דירה

האם יחידת אחסון דירה שבחרתם קרובה למקום מגוריכם? רדיוס של שלושה עד חמישה קילומטרים הוא הממוצע עבור רוב השוכרים; כל מרחק גדול יותר עלול להיות לא נוח אם אתם זקוקים לגישה קבועה לחפצים שלכם.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן