Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מצלמות המהירות הכתומות חוזרות לאכוף עבירות תנועה: זו מפת המצלמות המעודכנת באור עקיבא, חדרה והמושבות

לאחר שהושבתו מפעילות וניצבו בצידי הכבישים בישראל ללא שימוש לכאורה, חוזרות מצלמות המהירות הכתומות – מצלמות א-3, לאכוף עבירות תנועה. מדובר בעבירות של מהירות מופרזת.

במשטרה מסרו כי “בחודשים האחרונים פעלה משטרת ישראל בתיאום מלא עם פרקליטות המדינה לקבלת חוות דעת מקצועיות מכלל הגורמים הרלוונטיים, על מנת לבסס את אמינות ודיוק מערכת א-3 במישור המשפטי. לאחר קבלת כל חוות הדעת הנדרשות, נמצא כי מערכת א-3 אמינה ומדויקת, וניתן אישור מפרקליטות המדינה לחדש את האכיפה ובהתאם לחזור ולהנפיק דו”חות.

“לאור האמור, תחודש באופן מלא האכיפה באמצעות המצלמות אשר ימשיכו להיות חלק מסל האמצעים הרחב שבשימוש משטרת ישראל במטרה להיאבק בקטל בכבישים ולהציל חיים. לגבי דו”חות הזמנה לדין ודו”חות ברירת משפט בהם הוגשה בקשה להישפט ומתנהלים בבית המשפט – ההליכים ימשיכו כסדרם. לעניין דו”חות שטרם נקבע לגביהם מועד משפט, ואשר בעניינם נשלחה הודעה לנהגים בדבר ביצוע עבירה – בתקופה הקרובה תימסר הודעה מסודרת.

“המצלמות יחזרו לתעד עבירות תנועה ולהנפיק דו”חות לנהגים הנוסעים במהירות החורגת מהמותר בחוק ובכך מסכנים את חייהם ואת חיי משתמשי הדרך”.

היום (23.7) פורסם כי המצלמות שתיעדו בשנה האחרונה (עד אתמול) אלפי עבירות תנועה – לא ינפיקו בגינן דוחות בהתאם להחלטה שהתקבלה. אך מהיום בבוקר – כל מי שייסע במהירות מופרזת בכבישים וייקלט במצלמה – יקבל דוח של עד 1,000 ש”ח לביתו.

 

[blog_news title=”חם באתר” style=”” count=”5″ category=”קראו-עוד” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן