|חדשות מוסיקה| סינגל חדש לאביב צורף מחדרה; כנרים מזכרון יעקב ואור עקיבא ינגנו עם התזמורת הפילהרמונית הצעירה

עטיפת הסינגל החדש

אביב צורף מבקש "שובה אליי": בדרך אל אלבום הביכורים, משיק תושב חדרה סינגל שני. צורף, מוסיקאי כותב ומלחין, שר ומופיע באירועים.

"שובה אליי" – בלדה מרגשת פרי עטו של צורף, כולה כמיהה ערגה וכיסופים לבניינה של ירושלים וביאת המשיח. השיר הינו הסנונית השניה מתוך אלבום הביכורים, שכולו פרי עטו. ויכלול שלושה-עשר שירים במגוון סגנונות ומקצבים.

ליחצו כאן להאזנה לסינגל החדש של אביב צורף

הכנרים יעל אינדיג, אייל שושן ודניאל סמוילוב ינגנו בקונצרטי הקיץ של הפילהרמונית הצעירה

התזמורת הפילהרמונית הישראלית הצעירה של המרכז למוסיקה ירושלים חוזרת בקונצרט קיץ חגיגי, ותקיים שלושה קונצרטים סוחפים בניצוחו של המנצח והפסנתרן הישראלי והבינלאומי להב שני – שינצח לראשונה על התזמורת הפילהרמונית הצעירה. הקונצרטים יתקיימו בשלושה מועדים: יום רביעי, 17 ביולי במרכז קריגר חיפה, למחרת ב-18 ביולי בתאטרון ירושלים, וביום שישי 19 ביולי – בהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן בת"א. 

התזמורת הפילהרמונית הישראלית הצעירה היא תזמורת הנוער הסימפונית הלאומית של ישראל שפועלת בניהולו של המרכז למוסיקה ירושלים, משכנות שאננים ומורכבת מ-100 הנגנים הצעירים הבולטים ביותר בישראל, בגילים 14-18 אשר נבחרים לשורות התזמורת מכל הארץ. בעשור האחרון העמידה התזמורת למעלה מ-1,000 בוגרים, מוסיקאים מצטיינים, שממלאים תפקידי מפתח בקהילת המוסיקה הקלאסית בישראל ובעולם.
השנה בקונצרט הקיץ, יבצעו נגני הפילהרמונית הצעירה המוכשרים רפרטואר סוחף ומרגש כמיטב המסורת, הפעם בניצוחו של הפסנתרן והמנצח להב שני, המנהל המוסיקלי המיועד של הפילהרמונית הישראלית. עבור שני והתזמורת, תהיה זו סגירת מעגל מרגשת ופתיחתו של קשר חדש, שכן בצעירותו, ניגן להב שני בפילהרמונית הצעירה כנגן קונטרבאס וכעת לראשונה – ינצח עליה!

 

דניאל סמוילוב מאור עקיבא || צילום: יעל אילן

היישובים זיכרון יעקב ואור עקיבא סיפקו השנה 3 נגנים צעירים ומוכשרים המתמחים בכינור, שהצטרפו לשורות התזמורת וישתתפו בקונצרט. יעל אינדיג ואייל שושן בכינור מזיכרון יעקב ודניאל סמוילוב בכינור מאור עקיבא

בתכנית הקונצרט רפרטואר גדוש אמוציות ורגש. הסימפוניה הראשונה של ברהמס, אותה כינה המנצח הידוע פון בילוב "העשירית של בטהובן". והיא מדמה מאבק בין שני כוחות נפש מנוגדים ושונים, והעצמתם עד לכדי פתרון ואנחת רווחה שבפרק הסיום. סיפור האהבה הגדול בכל הזמנים רומיאו ויוליה מאת שייקספיר, שהצית את דמיונם של אמנים רבים לאורך השנים, יזכה בקונצרט לביצוע סוחף של התזמורת, לסצנות הבלתי נשכחות, מתוך הבלט רומיאו ויוליה שהלחין סרגי פרוקופייף, בניצוחו של מאסטרו שני. עוד בתכנית, הקונצ'רטו מס' 1 ברה מינור לפסנתר ולתזמורת של באך. להב שני ינגן את הקונצ'רטו עם "האפרוחים של הפילהרמונית הצעירה"; 50 נגני כלי הקשת המצטיינים ביותר בישראל בגילים 11-14 בביצוע שובה לב. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן