Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

של מי התמונה בגוגל? “הרב המזמר” מפרדס חנה-כרכור תובע רב מזמר אחר מירושלים

של מי התמונה בגוגל? “הרב המזמר” מפרדס חנה-כרכור תובע רב מזמר אחר מירושלים

תושב פרדס חנה המשמש כ"רב מזמר" בחתונות מזה 20 שנה, תבע רב מזמר אחר מירושלים בגין גניבת שם והתחזות. אך כתב ההגנה מצייר תמונה מעט שונה. התיק יידון בבית המשפט השלום בחדרה

תושב פרדס חנה-כרכור המשמש כ”רב מזמר”, תבע תושב ירושלים על סך 30 אלף שקלים בטענה להתחזות וגניבת שם.

כתב התביעה שהוגש לאחרונה לבית המשפט השלום בחדרה מגולל את הטענות של הרב המזמר אל מול הקולגה לכאורה, כאשר כתב הגנה כבר הומצא לבית המשפט – ובו דרישה לסלק את התביעה ולדחותה על הסף.

הרב מפרדס חנה טוען כי הוא מוסמך לרבנות ועורך חופות בליווי גיטרה ושירה מזה 20 שנה. “התובע משקיע סכומי כסף גדולים, עשרות אלפים בשנה, בקידום מילות החיפוש שזוגות הרוצים להינשא מחפשים באמצעותם באינטרנט – “רב מזמר” “, נכתב.

עוד מוסיף כתב התביעה כי “לתובע ישנו אתר אינטרנט איכותי ובמשך השנים הצטרפו רבנים רבים לתחום וכולם מכנים עצמם ‘רב מזמר’. למעשה התחרות העסקית בין נותני השירות מתקיימת באינטרנט וכולם רוצים להגיע למקום הראשון בדפי האינטרנט בחיפושים אלה”.

על פי הרב מפרדס חנה, הנתבע מפרסם משנת 2019 אלבום שירים שניתן להורדה בחינם. פרסום זה הבליט אותו בצורה בולטת ושמו מופיע לכל אורך הדפים הנ”ל. “כדי להגיע להישג כזה משלמים רבנים עשרו אלפי שקלים בשנה לחברות קידום באינטרנט”, נכתב, “לפרסום זה שפרסם הנתבע, מצורפת תמונת התובע ע”ד, כשהוא עורך חופה בדרכו הייחודית ובליווי גיטרה ושירה”.

משכך, טוען התובע, כי נעשה כאן שימוש שלא בתום לב בתמונתו האישית שלא ברשותו. “סביר שאדם שהשקיע בפרסום בכמה וכמה אתרים מודע לפעולותיו הפרסומיות שעולות ממון רב…אסור להשתנש בתמונתו של אדם ללא רשותו…אומנם התמונה לקחוה מתוך האתר MAKO, אך הרשות להשתמש בה ניתן רק לאתר ולא לאדם אחר”.

עוד טוען התובע מפרדס חנה שיש בסיפור משום “התחזות לאדם אחר” – שהיא עבירה פלילית.

בכתב ההגנה טוען נ”י, הנתבע תושב ירושלים כאמור, כי על בית המשפט לדחות את התובענה על הסף “מחמת שימוש לרעה בהליכי משפט, זאת כאשר אין בכתב התביעה ולו כל עילת תביעה”.

הרב תבע. צילום אילוסטרציה: freepik. למצולמים אין קשר לידיעה

הנתבע טען כי דווקא התובע עשה הון מהסיפור שכן הנתבע הוא בעל שם, דמות דומיננטית צעירה ומפורסמת עם מספר רב של עוקבים ברשתות החברתיות ומאות אלפים של צפיות ביו טיוב.

נ”י אומר כי התביעה אינה על השם “הרב המזמר” שזהו שם כוללנו ואינו שייך לתובע. עוד נטען בכתב ההגנה כי “הנתבע עצמו פנה לחברת גוגל בטענה שמידי פעם בפעם מוחלפים תמונות שונות תחת שמו ונאמר לו בצורה ברורה שהתמונות מוחלפות על ידי אלגוריתם. לו היה התובע פונה לגוגל בטרם הגשת תביעה זו, היה מקבל מהחברה תשובה ברורה ובכך מונע מהנתבע שריפת זמן וכסף לצורך הגשת כתב הגנה זה.

“הנתבע יצר קשר עם התובע לאחר קבלת התביעה והסביר לו שמידע זה אינו בשליטתו….וחרף כך התובע בחר שלא להסיר את תביעתו”.

התביעה נידונה בבית המשפט השלום בחדרה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קרב קרקעות בחדרה: בעלי אדמות עתרו לבג”ץ נגד הרחבת מסילת רכבת ישראל

מאבק משפטי בין בעלי קרקעות בחדרה לבין הממשלה ורכבת ישראל עוצר תוכנית להפקיע שטח לטובת הרחבת מסילת חיפה-תל אביב | בעלי הקרקעות מבקשים פתרון חלופי, בית המשפט העליון ידון בעתירה | גורל הפרויקט ייקבע בהתאם להחלטת בית המשפט והסכמות בין הצדדים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן