Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

השבוע: סגן ד’ מקיסריה יקבל כנפי טיסה

השבוע: סגן ד’ מקיסריה יקבל כנפי טיסה

סגן ד’ || צילום: דובר צה”ל

השבוע יגיע לסיומו קורס טיס מספר 178. מחר (שלישי) יתקיים טקס הענקת דרגות קצונה לבוגרי קורס 178 בבסיס חיל האוויר בבסיס חצרים. הטקס מסכם שלוש שנות הכשרה אשר כללו בתוכן גם לימודי תואר אקדמי. הטקס יערך במעמד מפקד בסיס חצרים, תת- אלוף אביעד דגן, מפקד בית הספר לטיסה, אלוף- משנה י’, ובנוכחות המשפחות, חברים ואנשי חיל האוויר.

ביום חמישי הקרוב יתקיים טקס “מסדר כנפיים” בבסיס חיל האוויר בחצרים. בטקס יוענקו כנפי טיסה לבוגרי קורס הטיס מחזור 178 והוא יתקיים בסימן 50 שנים למלחמת ההתשה ובמעמד ראש הממשלה ושר הבטחון, בנימין נתניהו, ראש המטה הכללי, רב- אלוף אביב כוכבי, ומפקד חיל- האוויר, אלוף עמיקם נורקין. הקורס נחשב כקורס היוקרתי והארוך ביותר בצה”ל, כשאורכו 36 חודשים. לקורס חמישה שלבים- מכין, בסיסי, ראשוני, שנת השכלה ומתקדמים.

  • קראו גם >>

סגן ד’ מקיסריה יסיים השבוע קורס טיס במגמת קרב. ד’ עשה תואר במתמטיקה ומדעי המחשב ויסיים את הקורס במגמת קרב. ד’ נולד בלוס אנג’לס, קליפורניה ובגיל 8 חודשים חזר לישראל עם משפחתו. ההורים של ד’ הכירו בקולג’ בארה”ב ולאחר הלימודים עבדו שם.

הוא אוהב לנגן בגיטרה ופסנתר ולגלוש גלים, וכמו כן נהנה מצלילה חופשית. ד’ התאמן בטריאתלון במשך שנים רבות ונהנה מריצה למרחקים ארוכים, לשחק כדורגל, לטייל וגם לשחק שחמט. הוא למד בבית-הספר במועצה אזורית חוף הכרמל והרחיב 10 יחידות פיזיקה ו-5 יחידות מוזיקה.

 

על הקבלה לקורס טיס הוא מספר: “רציתי להיות לוחם בסיירת ואף עברתי את יום סיירות, אך כשקיבלתי את המיונים לטיס הבנתי שזו נקודת התחלה טובה בצבא עבורי, תוך כדי שהתקדמתי התחלתי לאהוב את זה והתחברתי לתפקיד. גיליתי תפקיד משמעותי ובכל שלב שעוברים, זה הופך מסיסמה למשהו אמיתי”.

על שילוב מיעוטים בקורס, הוא מביע דעתו: “מי שמתאים לתפקיד זוהי זכותו וחובתו להיות בקורס וכן זוהי הזכות והחובה של סגל הקורס להביא אותם. הנגישות באוכלוסיות של מיעוטים היא זו שמונעת את העלייה במספר בני המיעוטים שמתגייסים לקורס.
לקורס יזמין את משפחתו וחבריו הקרובים וכמו כן את המורה שלו למוזיקה, המורה לפיזיקה ואת המחנך שלו. “הדגש בקורס הוא בעיקר מקצועי ומלמדים את החניכים להיות הטייסים הכי טובים. רק בשלב מאוחר יותר מדברים על קבלת החלטות באוויר שקשורות במוסר והמוסריות של חיל-האוויר מוכתבת על-ידי מפקדים.

 

 סגן ד’ מוסיף כי “אני כטייס צריך לבצע את המשימה שלי על הצד הטוב ביותר, ואין ספק שבקורס שמים דגש על שיקול הדעת האישי שלנו כטייסים ומנסים לפתח את זה אצלנו”. סבא של ד’ הוא משה ארנס ז”ל שהיה שר הבטחון וכמו כן בכיר בתעשייה האווירית אשר נפטר לפני מספר חודשים. אבא שלו יצחק הוא מנתח מוח וחוקר מוח באוניברסיטה בינלאומית ואמו רותי בת 56 והיא פסיכותרפיסטית בביה”ח. אחותו מאיה בת 27 היא סטודנטית שנה רביעית לרפואה ואחיו אסף בן 25 לומד תואר שני במדעי המחשב. 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד פה | בעמק חפר מתריעים בפני הממשלה: “יש חדירת שב”חים, פרצות בגדר, ירי לעבר היישובים”

ראשת המועצה עמק חפר גלית שאול, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות: “לא נשקוט עד שנביא לביטחון מלא לתושבינו”! שאול אמרה: “מאז שנבחרתי לפני כשש שנים אני שבה ומתריעה על

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן