Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

התיירות עולה מדרגה: נחתם ההסכם בין אלי אבוטבול, המועמד המוביל לראשות המועצה, לבין התיירנים בזכרון יעקב

חזון התיירות החדש, מתכוון להביא לציבור הרחב בארץ ובעולם הזדמנות להנות ולחוות מכל הטוב שיש למושבה להציע: מלונות, מסעדות, בתי קפה, יין, מורי דרך, חדרי אירוח, אמנות, מוסיקה, קולנוע, טבע, צימרים, סיורים, שופינג, פסטיבלים ועוד. במסגרת ההסכמות תוקם מחלקת תיירות במועצה, אשר תקבל סמכויות, תקציב וכוח אדם מתאים

הסכם חשוב לשיתוף פעולה נחתם בין התאגדות התיירנים במושבה זכרון יעקב לאלי אבוטבול, המועמד המוביל לראשות המועצה. זהו הישג חשוב להתקשרות אשר תבטיח את עתיד התיירות בזכרון יעקב. על פי ההסכם יסייע אלי כראש מועצה, לקידום תחום התיירות הנכנסת, תיירות יום ותיירות הלינה המתהווה במושבה.

אין זה סוד שהתיירות בזכרון יעקב היא מנוע צמיחה חשוב לשגשוג הכלכלי של זכרון יעקב. ההסכם שנחתם מעודד את התיירנים הרבים במושבה אשר עוסקים במגוון עסקים בתחום התיירות. המושבה זכרון יעקב מאכלסת תחומי תיירות מגוונים בהם אמנים רבים הפותחים את ביתם לסדנאות אמן, צימרים קסומים ומתחמי ספא מקוריים, מסעדות טובות ויקבים, מלונות בוטיק ועוד. מדריכי התיירים הרבים, מובילים את התיירים בשבילי ההיסטוריה ופינות הקסם המאפיינות את המושבה. וועד התיירות המונה את דגנית אזולאי, ארז קניג, יוסי ברנדמן, עופר עדן, קרן אור דובינסקי, עמית רונת וגיל לוי –פגשו את כל המועמדים לראשות המועצה ובחרו לחבור לאלי אבוטבול.

“לצערנו נושאים רבים תקועים ומונעים מאיתנו להצמיח את זכרון למקום הראוי לה.”  אומרים התיירנים, “עם אלי, אנחנו בטוחים שדברים יעשו! אלי הוא איש של עשייה, הוא קשוב ולומד את הדברים ויודע להוציא אותם לפועל”.

אלי אבוטבול (משמאל למטה) בחתימת הסכם התיירנים

במעמד חתימת ההסכם, אמר אלי אבוטבול: “אני מודה מעומק הלב להתאגדות התיירנים על החלטתם לתמוך בי לראשות המועצה ולהצטרף לרשימתי. זוהי הבעת אמון עצומה בעיקר מאחר והם נפגשו עם שאר המועמדים, כחלק מהליך סדור לבחירה ותמיכה במועמד הנכון והמתאים ביותר מבחינתם.”

עוד נקבע בפגישה, כי דגנית אזולאי – הנציגה הנבחרת מטעם התיירנים, תשובץ במקום השלישי ברשימת “זכרון אחת” בראשות אלי אבוטבול. דגנית, בעלת מסעדת “אדמה”, תוביל ביחד עם אלי והתיירנים את תחום התיירות בזכרון יעקב, בדרך להגשמת החזון למקסם את הפוטנציאל ההיסטורי, התיירותי, הקולינרי, האמנותי והחוויתי בזכרון יעקב.

חזון התיירות החדש, מתכוון להביא לציבור הרחב בארץ ובעולם הזדמנות להנות ולחוות מכל הטוב שיש למושבה להציע: מלונות, מסעדות, בתי קפה, יין, מורי דרך, חדרי אירוח, אמנות, מוסיקה, קולנוע, טבע, צימרים, סיורים, שופינג, פסטיבלים ועוד. במסגרת ההסכמות תוקם מחלקת תיירות במועצה, אשר תקבל סמכויות, תקציב וכוח אדם מתאים והיא זאת אשר תיישם את האסטרטגיה לתיירות ואת התוכניות שכבר אושרו.

במקביל תוקם וועדת תיירות, בשיתוף נציגות התיירנים, אנשי מקצוע ובעלי תפקידים רלוונטיים במועצה. אשר תבצע מיפוי תיירני זכרון והצגת אסטרטגיית תיירות להעצמת כלל תחומי הפעילות והנושאים לקידום. הוועדה תיפגש בקביעות לטיפול בנושאים על סדר היום ולטווח הארוך.

עוד נושאים רבים על סדר יומם של התיירנים בזכרון יעקב, ביניהם פלטפורמה דיגיטלית, אתר אינטרנט דינאמי, דיוור דיגיטלי, ניהול התקשרויות ושיתופי פעולה, קידום פסטיבלים ואירועים מיוחדים, הקמת מכללה ללימודי תיירות, שימור מבנים ואתרים, הקמת מנהלת למדרחוב, שיפור תשתיות וחזות הישוב, שילוט, חניות, שירותים ציבוריים, מרכז מידע ועוד. כרטיס תיירן זכרון יעקב – אשר יכלול הטבות לפרסום ושיווק , שיתופי פעולה בין עסקים, כרטיס הטבות לתושבי זכרון ועוד.

כחלק מהשקיפות הציבורית הנדרשת פורסם ההסכם עם התיירנים.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן