Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מדוע שווה לכם להקים חנות אינטרנטית?

מדוע שווה לכם להקים חנות אינטרנטית?

כאשר יש לכם חנות פרונטלית כמות הלקוחות שיגיעו אליכם תהיה כמות מוגבלת. חנות אינטרנטית תאפשר לכם להגיע בקלות ללקוחות נוספים שלא הכירו אתכם עד כה

בעידן של היום חנות אינטרנטית לעסק היא בגדר חובה ולא בגדר רשות. אם עדיין אין לכם חנות באינטרנט, מוטב לכם להקדים תרופה למכה. מהם היתרונות שתוכלו להשיג על ידי הקמת חנות שכזאת? הבאנו לכם כמה סיבות שלא ישאירו לכם מקום לספק. בסופו של יום אם אתם עושים צעד שכזה, מוטב כי תעשו אותו בלב שלם. הרי ההוצאות על החנות עשויות להיות הוצאות לא קטנות בכלל. אם כבר להוציא סכומי כסף גבוהים לפחות שתהיה לכך סיבה שתביא איתה תוצאות טובות.

להגדיל את היקף המכירות

כאשר יש לכם חנות פרונטלית כמות הלקוחות שיגיעו אליכם תהיה כמות מוגבלת. חנות אינטרנטית תאפשר לכם להגיע בקלות ללקוחות נוספים שלא הכירו אתכם עד כה. הרי לא מעט אנשים מעדיפים לבצע את הרכישות שלהם דרך האינטרנט ולא בצורה פרונטלית. אפשר להגיד בפה מלא כי בשנים האחרונות ישנו ביקוש רב לרכישות פרונטליות. לכן אתם צריכים לוודא כי העסק שלכם יהיה גם במקום הזה. כמובן שזה לא אומר בהכרח כי תצטרכו לוותר על החנות הפרונטלית הקיימת. חנות באינטרנט יכולה להגיע ביחד עם החנות הפרונטלית ולהגדיל את היקף המכירות שכבר הצלחתם להשיג אותו.

אפשר להיכנס בכל שעה

חנות פרונטלית תהיה מוגבלת מבחינת שעות הפתיחה והסגירה שלה. יש לקוחות שלא יספיקו להגיע לחנות בשעה שנקובה מראש, ולכן הם יעדיפו לפנות למתחרים. אם יש לכם חנות באינטרנט, החנות תהיה פתוחה בכל שעה ובכל זמן. הלקוחות מהצד שלהם יראו כי אתם עושים מה שנדרש על מנת שהם יצליחו להשלים את הרכישה. אתם מבחינתכם תוכלו להשלים את הרכישה מהצד שלכם במסגרת הפעילות. אך לא תמצאו את עצמכם מפספסים את הרכישה בגלל שהחנות הייתה סגורה. כל מערכת crm של העסק יכולה להתחבר בצורה ישירה למערכת של האתר עצמו.

צילום: freepik
הוזלה של המחירים

כמה פעמים הלקוחות אומרים לכם כי המחירים של החנות גבוהים? את המחירים אתם קובעים בהתאם לפרמטרים שונים בחנות עצמה. אם תקימו חנות אינטרנטית תוכלו להוזיל בצורה משמעותית את המחירים. הלקוחות שלכם יראו כי יש להם אפשרות לבצע את הרכישה דרך האתר בצורה זולה בהרבה. ההוזלה הוא הוזלה משמעותית שאף אחד לא יצליח להתעלם ממנה. תוכלו אפילו להוציא עבור הלקוחות מבצעים מיוחדים עבור מי שגולש באתר. כתוצאה מכך כמות הרכישות הכוללת של המוצרים תעלה בצורה דרסטית. כל לקוח יכול להחליט האם הוא יבצע את הרכישה באתר או דרך החנות שלכם. אתם מבחינתכם בוחרים את המחירים בהתאם למקום שבו מתבצעת הרכישה.

העתיד כבר כאן

כאשר מקימים עסק השאיפה היא שהעסק יהיה קיים לאורך שנים רבות. האם אתם יכולים לדעת מה יקרה בעוד כמה שנים? ככל הנראה שהתשובה היא שלילית. לא תמיד תהיה לכם אפשרות לחזות את העתיד ולדעת למה לצפות. אך מה שתוכלו לדעת זה שבעתיד רוב הרכישות הולכות להיות רכישות באינטרנט. כבר היום אנו רואים איך השינוי של המגמה בא לידיי ביטוי. הקמה של חנות באינטרנט ביחד עם מערכת crm ייעודית תאפשר לכם להביא את העתיד כבר עכשיו. כך לא תמצאו את עצמכם משתרכים מאחורי כל המתחרים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן