מגדלור ניוז

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד שאול א' (43), תושב העיר, בגין הטרדה מינית, לאחר שעל פי החשד הטריד מינית נערה שהסיע במוניתו.

על פי כתב האישום, במועד הרלוונטי לכתב האישום, עבד הנאשם כנהג מונית. בתאריך 31.12.2018 בשעה 22:50 לערך, עלתה על המונית, ברחוב אחד העם בחדרה, נערה כבת 15 וביקשה כי הנהג יסיע אותה אל קיבוץ שפיים, תמורת תשלום.

במהלך הנסיעה במונית, פנה הנהג אל הנערה ושאל אותה לגילה וזו השיבה כי היא בת חמש עשרה. בהמשך אמר לה הנהג כי אם הוא היה עימה בכיתה, הוא היה מציע לה חברות ובהמשך אף שאל אם היא בתולה.  

בהמשך כתב האישום נטען כי בשלב מסוים, ולאחר שלא היה בידי הנערה די כסף לשלם לנהג המונית עבור הנסיעה, היא ירדה מהמונית סמוך למרכז הקניות "מול החוף ווילג'" והתרחקה רגלית מהמונית, מבלי ששילמה לנהג על הנסיעה.

כעבור זמן קצר, נזכרה הנערה כי שכחה לשלם לנהג עבור הנסיעה ושבה אל המונית. הנערה התיישבה במושב הקדמי הימיני, במטרה לשלם לנהג עבור הנסיעה ושילמה לו. בשלב זה פנה אליה שוב הנהג והציע מספר פעמים, כי היא "תעשה לו ביד", עד שהוא יגיע לסיפוק מיני ובתמורה הוא יסיע אותה לביתה, ללא תשלום. בתגובה, יצאה הנערה מהמונית והתרחקה מהמקום, על אף קריאותיו לעברה לחזור.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן