Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

טלטלה בפרדס חנה-כרכור: מנכ”ל המועצה, אבינועם ארז, מסיים את תפקידו לאחר שנתיים וחצי בלבד

לאחר כהונה בת כשנתיים וחצי בלבד, מנכ”ל המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור, אבינועם ארז, הודיע לראש המועצה, יוני חכימי כי הוא יסיים את תפקידו במועצה המקומית פרדס חנה כרכור וימשיך הלאה. על פי המועצה מדובר ב”אתגר חדש” אליו פונה ארז.

את כהונתו במועצה החל אבינועם עם ראש המועצה הקודמת, הגר פרי יגור בפברואר 2022, והחליף את יוסי סילמן שסיים אז את תפקידו כמנכ”ל הרשות בשל נסיבות רפואיות. ארז אמר עם כניסתו לתפקיד: “מודה על ההזדמנות לעבוד למען תושבי המושבה פרדס חנה כרכור וכמובן לראש המועצה על האמון והבחירה בי”.

אבינועם ארז | דוברות המועצה

אבינועם, תושב כרכור בוגר תואר שני במנהל ציבורי ובעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן. לאבינועם ניסיון עשיר בניהול מערכות מוניצפאליות.

בתפקידיו הקודמים שימש בתפקידים בכירים, ביניהם מי שהקים וניהל את אגף סל”ע (סיירת לביטחון עירוני) בעיריית תל אביב-יפו, חבר דירקטוריון בחברה העירונית גני יהושע, שימש בעברו במגוון תפקידים מקצועיים וניהוליים במשטרה הצבאית שביניהם מפקד כלא 6 ומפקד מערך המשטרה הצבאית בפיקוד מרכז וסיים את שירותו בצה”ל בדרגת סגן אלוף ועוד.

במהלך כהונתו כמנכ”ל המועצה קידם אבינועם את תחומי המוכנות לחירום, שיפור השירות לתושב, טיפוח עובדי המועצה וקידומם, הובלת תהליך נרחב של הטמעת כלים דיגיטליים.

“אני גאה מאוד במה שהצלחנו לקדם במועצה בשנתיים וחצי האחרונות”, ציין אבינועם בדבריו “היה לי העונג לעבוד עם צוות מסור ומקצועי של מנהלים ועובדים, אני בטוח שהמועצה תמשיך לצעוד קדימה, מאחל הצלחה רבה לראש המועצה, יוני חכימי וסגניו”.

ראש המועצה, יוני חכימי ציין כי הוא מודה לאבינועם ארז על תרומתו המשמעותית למועצה בשנים האחרונות ואיחל לו בהצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית.

אבינועם ארז עם הגר פרי יגור בכניסתו לתפקיד | ארכיון: דוברות המועצה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
5 .
Inline Feedbacks
View all comments
אריאל
אריאל
21/05/2024 09:05

נשמע נכון תמיד
לא ענין אישי.
ראש ארגון צריך לידו את האנשים שהוא מאמין בהם.
מנכ”ל רשות זה מינוי אישי בעקרון

דילוג לתוכן