Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מטוסים למכירה: כמה יעלה לכם לרכוש מטוס פרטי?

מטוסים למכירה: כמה יעלה לכם לרכוש מטוס פרטי?

נשמע חלום? מאוד יכול להיות כי תמצאו את עצמכם בשלב מסוים מסוגלים לרכוש מטוס פרטי

אחד מהחלומות הכי גדולים של כל אחד וכל אחת מאיתנו זה להחזיק במטוס פרטי. מטוס שתוכלו לטוס איתו לכל מקום שאליו תרצו להגיע בקלות וביעילות. מיותר לציין כי הנושא של מטוסים למכירה לא רלוונטי עבור כולם בגלל העלויות הגבוהות. היום הגיע הזמן שגם אתם תבינו כמה יעלה לכם להגשים את החלום. מאוד יכול להיות כי תמצאו את עצמכם בשלב מסוים מסוגלים לרכוש מטוס פרטי. אסור לכם לוותר על החלומות שיש לכם, וזה לא משנה עד כמה הם נראים רחוקים. אם תהיו מספיק עקביים, תוכלו למצוא את עצמכם מגשימים אותם בסופו של יום.

מהי ההגדרה של מטוס פרטי?

עוד לפני שנדבר על מטוסים למכירה, חשוב שתבינו את ההגדרה של מטוס פרטי. מטוס פרטי הוא כל מטוס שנרכש על ידי אדם פרטי ולא על ידי חברת תעופה. כיום בעולם ישנם אלפי מטוסים פרטיים, כאלה שנמצאים בבעלות של אנשים רגילים. לרוב מדובר על אנשים אמידים מאוד, ויכול להיות שיש להם חברות גדולות. אך המטוס ברוב המקרים משמש אותם עבור העסקים הפרטיים שלהם. באמצעות המטוס שהם רכשו יהיה להם קל יותר להגיע לפגישות שונות מסביב לעולם.

מה יכול להשפיע על המחיר?

האמת היא שקיימים לא מעט פרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר. זוהי הסיבה שבגללה ההבדלים בין מטוס אחד לבין מטוס אחר יכולים להיות הבדלים של מיליוני דולרים. המחיר מושפע בעיקר מהגודל של המטוס ומהחברה שיצרה אותו. ככל שתכירו את הפרמטרים השונים כך תהיה לכם אפשרות לשלוט על המחיר. לא בטוח שתוכלו להגשים את החלום, אך כן תוכלו להתקרב אליו. תוכלו להבין היכן עומדים הקווים האדומים שאותם לא תוכלו לעבור בשום צורה שהיא.

מטוס פרטי. צילום: freepik
מטוסים למכירה – כמה זה עולה?

העלות של מטוס פרטי משתנה בהתאם לסוג המטוס שאותו תרצו לרכוש. קיימים מטוסים קטנים שאותם ניתן לרכוש בעלות סבירה. כך שאם אתם רוצים להגשים את החלום, תוכלו לרכוש דווקא מטוס קטן לצרכים אישיים. העלות של מטוס פרטי קל יכולה לנוע בין 100-200 אלף דולר. כמובן שתוכלו לקבל הצעות מחיר גבוהות יותר בהתאם לדרישות השונות שיהיו לכם. מטוסי מנהלים עולים הרבה יותר, והם כבר מנת חלקם של אנשים אמידים בלבד. כאשר העלות המינימלית של מטוס מנהלים נעה בין 40-50 מיליון דולר. כמו ששמתם לב ההבדלים הם גדולים ומשתנים מסיבות שונות.

רוצים לרכוש מטוס? הכירו את חברת דרך הסילון

על מנת שתוכלו להגשים את החלום יהיה עליכם לגייס את האנשים הנכונים לצידכם. חברת דרך הסילון היא החברה המנוסה ביותר בישראל בתחום של רכישת מטוסים. לא מעט אנשים שמחפשים אחר מטוסים למכירה פונים לחברה הזאת. החברה יודעת לאפיין את הצרכים של כל לקוח, ובאמצעות הצרכים הללו למצוא את המטוסים המושלמים. הרי רכישה של מטוס היא לא עניין של מה בכך. לא תרצו למצוא את עצמכם רוכשים מטוס שלא מתאים לכם. מראש תפנו לחברה שכל ייעודה הוא לסייע לכם למצוא את המטוס המושלם. ביחד עם הצוות של חברת דרך הסילון תוכלו להפוך את החלום למציאות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן