Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

רעולי פנים הגיעו לשטח חקלאי ליד זכרון יעקב וריססו ביריות פועלים שעבדו במקום

קבוצת פועלים שעבדו בשטח חקלאי במטעי שפיה, בין זכרון יעקב לפוריידיס, נורו מטווח יריות על ידי שני רעולי פנים. העבריינים ריססו את המשאית בעשרות כדורים תוך שצעקו קריאות שכללו אימרות כמו “נחסל אתכם” בעברית במבטא ערבי. לאחר מכן נמלטו מהמקום. כך פרסם ביממה האחרונה האתר “וואלה”.

בנו, המנהל את החלקה עמו, אמר לאתר “וואלה” כי אין לו מושג מה עומד מאחורי האירוע החריג: “אף פעם לא דיברו איתנו. אף פעם לא ביקשו מאיתנו משהו. אנחנו יושבים על האדמה הזו מאז העליה הראשונה. אנחנו לא מסוכסכים עם אף אחד. אין לי מושג מה הם רצו. אולי להפחיד. הם לא אמרו אז אנחנו לא יודעים. פעם כשהיו בעיות או סכסוכים או חילוקי דעות אז אנשים היו מדברים במדינה. היום יורים. זה הכל. הדור השתנה, בטח של הצעירים שלהם. אולי המשהו הזה בא אחרי שיורים ומפחידים. אולי זה עוד יבוא. אולי המשהו הזה הוא כדי שלא יהיו בעיות בעתיד”.

עוד נכתב כי המשטרה הגדירה את האירוע כ”ירי לעבר משאית”, ומעט אחריו דיווחה כי עצרה שלושה תושבי פוריידיס בני 54-20 בחשד לירי. “בתום חקירתם ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרם בבימ”ש בחדרה”, נמסר וכן כי תוך כך, באירוע שכנראה אינו קשור, נעצר תושב פוריידיס בן 34 בחשד לביצוע ירי באוויר בכפר.

לידיעה המלאה בוואלה
ירי על רכב. אילוסטרציה, ארכיון: הצלה יו”ש
קראו גם >>
לילה לא שקט באור עקיבא: יריות בשכונת שז”ר, בן 25 נפצע קל ונעצר; רימון הלם הרעיד את בן גוריון
ואדי ערה ביממה האחרונה: תפיסות נשק, סמים, יריות לעבר תושב והחרמת 10 רכבי יוקרה
תושבים שמעו יריות בחדרה, המשטרה לכדה חשוד בן 23 עם אקדח ורובה

.

.

.

דילוג לתוכן