רעולי פנים הגיעו לשטח חקלאי ליד זכרון יעקב וריססו ביריות פועלים שעבדו במקום

שלושה תושבי פוריידיס בני 54-20 בחשד לירי. הסיפור פורסם באתר 'וואלה'

קבוצת פועלים שעבדו בשטח חקלאי במטעי שפיה, בין זכרון יעקב לפוריידיס, נורו מטווח יריות על ידי שני רעולי פנים. העבריינים ריססו את המשאית בעשרות כדורים תוך שצעקו קריאות שכללו אימרות כמו "נחסל אתכם" בעברית במבטא ערבי. לאחר מכן נמלטו מהמקום. כך פרסם ביממה האחרונה האתר "וואלה".

בנו, המנהל את החלקה עמו, אמר לאתר "וואלה" כי אין לו מושג מה עומד מאחורי האירוע החריג: "אף פעם לא דיברו איתנו. אף פעם לא ביקשו מאיתנו משהו. אנחנו יושבים על האדמה הזו מאז העליה הראשונה. אנחנו לא מסוכסכים עם אף אחד. אין לי מושג מה הם רצו. אולי להפחיד. הם לא אמרו אז אנחנו לא יודעים. פעם כשהיו בעיות או סכסוכים או חילוקי דעות אז אנשים היו מדברים במדינה. היום יורים. זה הכל. הדור השתנה, בטח של הצעירים שלהם. אולי המשהו הזה בא אחרי שיורים ומפחידים. אולי זה עוד יבוא. אולי המשהו הזה הוא כדי שלא יהיו בעיות בעתיד".

עוד נכתב כי המשטרה הגדירה את האירוע כ"ירי לעבר משאית", ומעט אחריו דיווחה כי עצרה שלושה תושבי פוריידיס בני 54-20 בחשד לירי. "בתום חקירתם ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרם בבימ"ש בחדרה", נמסר וכן כי תוך כך, באירוע שכנראה אינו קשור, נעצר תושב פוריידיס בן 34 בחשד לביצוע ירי באוויר בכפר.

לידיעה המלאה בוואלה
ירי על רכב. אילוסטרציה, ארכיון: הצלה יו"ש
קראו גם >>
לילה לא שקט באור עקיבא: יריות בשכונת שז”ר, בן 25 נפצע קל ונעצר; רימון הלם הרעיד את בן גוריון
ואדי ערה ביממה האחרונה: תפיסות נשק, סמים, יריות לעבר תושב והחרמת 10 רכבי יוקרה
תושבים שמעו יריות בחדרה, המשטרה לכדה חשוד בן 23 עם אקדח ורובה

.

.

.

צריכים תרופה או תכשיר בסוף השבוע? אלה בתי המרקחת באזור חדרה שיעזרו לכם

תרופות קבועות, תרופה דחופה עבור מחלה פתאומית, כמו כאב ראש או הצטננות או תרופה למצב כרוני? לעיתים חוסר תכנון מביא למצב בו צריך לקנות תרופות בסופ"ש | הנה המקומות שפתוחים גם בשבת וכוללים בתי מרקחת פעילים בשישי-שבת

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

צילם ילדים בעירום: אח בית חולים הודה והורשע בעבירות מין ופדופיליה

משרד הבריאות מודיע כי רישיונו של האח אורן חננייב, בן ה-30 מקרית ים, נשלל לצמיתות לאחר שהורשע בעבירות מין חמורות – מעשה מגונה שלא בהסכמה, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, וכן, החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן