Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המאבק בחדרה נשא פרי: מסוף המטענים נסגר


מסוף המטענים בחדרה || צילום: דוברות עיריית חדרה

השבוע עודכן ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן כי חברת “עמית הובלת מטענים ברכבת בע”מ” התחייבה בפני המשרד להגנת הסביבה לחדול משינוע אשפה דרך תחנת הרכבת בחדרה החל בתאריך 18 באוגוסט, כלומר סוף שבוע זה.

כזכור, שינוע וחניית קרונות האשפה דרך תחנת הרכבת בחדרה גרמו לאורך שנים למטרדי ריח ורעש חמורים אשר פגעו באיכות החיים של אלפי תושבים בעיר ושל משתמשי הרכבת.

לפני כחודש הורה ראש העיר לצוות המקצועי בעירייה לפעול בנחישות כנגד המפגע ולהביא בהקדם לסגירת מסוף המטענים בחדרה. בעירייה פעלו במרץ רב מול כל הגורמים הרלוונטיים, ביניהם רכבת ישראל, המשרד להגנת הסביבה ואיגוד ערים לאיכות סביבה, ובמקביל שלחה לחברת ההובלה התראות לפני פתיחת הליכים משפטיים וכן מניעת רישיון העסק למסוף המטענים.

כאמור, השבוע התבשרו ראש העיר וסגניתו כי המסוף ייסגר לאלתר. לדברי יחזקאלי, “סגירת מסוף המטענים באה לאחר שנים של פעילות מאומצת של הנהלת העיר והעומד בראשה צביקה גנדלמן, לחיסול המטרד. מכולות אשפה מכל הארץ עמדו שעות רבות במסוף המטענים, כאשר בתקופת הקיץ האשפה תססה וגרמה למפגעי ריח קשים. כל ניסיונותינו והצעותינו לצמצם את פעילות המכולות ושהותן בחדרה עלו בתוהו. לאחר שכלו כל הקיצין, פנינו למנכ”ל רכבת ישראל ולחברת ‘עמית הובלות’ והתרענו כי אנו מסרבים להעניק למסוף המטענים רישיון עסק ולכן הפעילות מתקיימת שלא כחוק. אני שמחה שהלחץ הרב שהפעלנו הצליח להביא לסיום את בעיית הריחות הקשים שפגעו לאורך זמן באיכות חייהם של תושבי העיר”.

יחזקאלי מציינת כי עיריית חדרה מצאה אוזן קשבת במשרד להגנת הסביבה, וזכתה לשיתוף פעולה של סגנית הממונה על המחוז נורית שטרוך ושל עו”ד עבד מחמיד מהמשטרה הירוקה.

ראש העיר גנדלמן הדגיש כי, “לא יעלה על הדעת שתחנת הרכבת בחדרה תשמש כאתר מעבר לאשפה, ולכן פעלנו בכל האמצעים הנתונים בידינו כדי לסגור את המסוף. עיריית חדרה משקיעה משאבים רבים בפיתוח העיר וברווחת תושביה, וחיסול מטרדי הריח הם חלק מהפעולות שהיא מבצעת לשיפור איכות החיים של התושבים. הבהרתי כי לא נאפשר למפגע הזה להמשיך להטריד את תושבי העיר, ואני שמח שהמסוף אכן עומד להיסגר”.

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן