Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חברת הכנסת החדרתית בדימוס נאוה בוקר בדרך להישרדות VIP?

חברת הכנסת לשעבר תושבת חדרה נאווה בוקר – בדרך להישרדות vip. כך מפרסמים בשבוע האחרון מדורי הבידור והרכילות. הידיעה בנושא התקבלה בחלק מהמקרים בהרמות גבה, ואף טור אישי של העיתונאית ענת סרגוסטי הוקדש לנושא באתר ‘און-לייף’.

בוקר, שהייתה ח”כית מוערכת, לא בלטה מספיק כחברת כנסת במשחקים הפוליטיים בתוך מפלגתה ולקראת הבחירות לכנסת ה-21 שהתמודדה בפריימריז של הליכוד, נבחרה רק במקום ה-50 הלא ריאלי. בעקבות כך סיימה למעשה בשלב הזה את פעילותה הפרלמנטרית וגם לכנסת הבאה היא לא תתמודד.

כאמור, בימים האחרונים נפוצו ידיעות באתרים הגדולים שגורסים כי בוקר תלוהק לעונה החדשה של הישרדות.

בין השמות שעלו ככאלה שיתמודדו בתוכנית לצידה של בוקר ניתן למצוא את ישראל אוגבלו (האח הגדול), דנה רון, עדי ביטי, סמיון גרפמן, דוד דביר, ירדן ג’רבי, אילנה אביטל ועוד.

הפקת הישרדות הודיעה כי בימים אלה מלוהקות הדמויות החדשות לתוכנית ומן הסתם סרבו להגיב להפצת השמות המועמדים.

באתר’ און לייף’ העוסק בתחומים שונים בתרבות הישראלית, עסקה העיתונאית ענת סרגוסטי בנושא. סרגוסטי לא נותרה אדישה למשמע השידוך בין בוקר ל’הישרדות’ וביקרה את החלטת הח”כית לשעבר להשתתף בתוכנית הריאליטי, אם אכן תעשה כך.

“קשה לדעת מה המוטיבציה של מי שהייתה ח״כ ללכת לתוכנית ריאליטי, אם לא הרצון הנואש להישאר בתודעה הציבורית ו”למנף” את עצמה. אבל לאן?”, נכתב בטור.

סרגוסטי מוסיפה: “בוקר זכורה אולי יותר מכל בגלל האירוע המביך שבו החליטה, כיו”ר השדולה לקידום הזמר העברי, להעניק פרס מיוחד לזמר אייל גולן, שלא על דעת שאר חברי השדולה או מי מחברי הכנסת. בוקר ניהלה את האירוע לבדה, ותיעוד שלו יישאר לעד במרחבים הווירטואליים כשהיא מבצעת דואט עם גולן”.

סרגוסטי חותמת: “כנראה שהרצון להיאחז בידוענות נובע ממחסור במשמעות אחרת. מי שהגיע לכנסת אחרי נפח של עשייה ציבורית אולי לא נזקק לחמצן הזה. ומי שהפך לכוכב בין לילה מתקשה להתרגל בחזרה לחיים האפורים וחושב בטעות שהשתתפות בתוכנית ריאליטי תכניס תוכן חדש לחיים. אין טעות גדולה מזו. הרי מהר מאוד מתגלה שאחרי הריאליטי חייב לבוא עוד אחד. או גמילה הרבה יותר קשה”.

לטור המלא באתר און-לייף – הקליקו כאן

[blog_news title=”חם באתר” style=”” count=”5″ category=”קראו-עוד” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

נתונים אישיים נגנבו? הביטוח הלאומי בהודעה בעקבות פרסום סרטון ארגון פרו-פלשתיני

בדוברות הביטוח הלאומי הגיבו לסרטון שפורסם ברשתות החברתיות: “מערך המחשוב ואבטחת המידע ערוך בכל שעות היממה, על מנת להבטיח את ביטחון המידע וניסיונות מתקפת מניעת שירות כאלה ואחרות ככל שיהיו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן