Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור אנשים || הטורניר לזכרו של אושרי שוורץ ז”ל, מפגש הארכיונאים במושבות ואלוף הג’ודו מגבעת עדה

מגדלור אנשים || הטורניר לזכרו של אושרי שוורץ ז”ל, מפגש הארכיונאים במושבות ואלוף הג’ודו מגבעת עדה

מה היה לנו השבוע באנשים? המדור המעודכן לפניכם
מפגש של צוותי ארכיון גבעת עדה וזכרון יעקב

השבוע התארחו בחדר הנצחה וארכיון המושבה בגבעת עדה צוות הארכיון של המושבה זכרון יעקב, 13 פעילים עם מנהלת הארכיון לירון גורפינקל. מגבעת עדה נכחו מתנדבי הארכיון פעילי עמותת ״דורות״ ומנחם ברגב סגן ראש המועצה, שהינו חבר בעמותת השימור ומשפחתו במקור מזכרון יעקב . הסיור נקבע ביוזמת פעילי הארכיון מזכרון יעקב, על מנת להכיר את פעילות עמותת ״דורות״ – העמותה לטיפוח מורשת המושבה גבעת עדה, ועבודת צוות הארכיון . הביקור כלל הכרות בין המתנדבים משתי המושבות, דברי פתיחה של איל טפרברג יו״ר העמותה ומצגת של זיו רכלבסקי על גבעת עדה בנושא מוזיאון פתוח – ארכיון וחינוך . הביקור המוצלח כלל גם סיור קצר להכרות עם מלאכת השימור של העמותה בשטח . סיכמה את הביקור מנהלת ארכיון זכרון יעקב : ״העשייה שלכם מעוררת השראה. ממש! לא יאומן! אתם חרוצים ונמרצים…”. צילום: דוברות המועצה בנימינה

הדרך לאולימפיאדה מתחילה בחדרה: קבלו את טל ששון

טל ששון (16), תושב העיר ותלמיד כיתה י”א מבית הספר גבעול, נבחר לייצג את מדינת ישראל באולימפיאדת הכימיה הבינלאומית, ה’כימיאדה’, שהייתה מתוכננת להתקיים ביפן, אך בשל הקורונה תיערך באמצעות זום לקראת סוף חודש יולי.
טל לומד כימיה בטכניון ונבחר להיות אחד מארבעת חברי נבחרת ישראל, הפועלת במסגרת הטכניון, בשיתוף עם משרד החינוך ותכנית ‘מדעני העתיד’. טל נבחר באמצעות סדרת מבחנים מסננים, ולומד לקראת ה’כימיאדה’ על ידי חמישה מדריכים, שאחת מהן, שמשמשת כמאמנת הראשית, גם היא תושבת העיר.
במסגרת הכימיאדה טל ויתר התלמידים שנבחרו יעשו מבחן בהשגחה, שיתקיים בטכניון עצמו. בשנים הקודמות, התחרות אף כללה מבחן מעשי, אך מאחר והמבחן יתבצע ‘מרחוק’, השנה לא ייכלל חלק מעשי בתחרות.
מנהל בית הספר גבעול רשף בורדה, מסר: “טל הוא תלמיד חרוץ, לומד עצמאי במלוא מובן המילה, ואנחנו גאים בו מאד על ההישג המרשים, ברור לנו שאלה בעיקר הכישרון והמוטיבציה של טל שמביאים אותו לרמה גבוהה שכזו של יכולת, ומאחלים לו בהצלחה רבה”. ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: “כבוד גדול לעיר חדרה ומערכת החינוך שלה, שאחד מבניה ייצג את מדינת ישראל, באולימפיאדת הכימיה. טל מהווה דוגמא ומופת להתמדה ומוטיבציה גבוהות מאוד, שאיתן ניתן להגיע להישגים מרשימים”.

comment image

כדורגל: מ.כ.אור עקיבא חגגה את סיום העונה בארוחה משותפת במסעדת בן-חמו

מ.כ אור עקיבא בכדורגל חגגה אתמול את סיום העונה בארוחת ערב במסעדת הבשרים בן חמו. השחקנים נהנו מארוחה עשירה , וגביעי הוקרה על פועלם לאורך עונת המשחקים האחרונה. אורי לוי מנהל אגף בירך את שחקני הקבוצה על תרומתם למועדון. כמו כן גיא בן שבת מאמן הקבוצה שיבח את שחקניו על רצינותם והשקעתם הרבה.

comment image
הישגים לבנות ההתעמלות האומנותית של אור עקיבא לקראת אליפות הארץ

בנות אור עקיבא בהתעמלות אומנותית השתתפו במספר תחרויות לאחרונה, בין היתר באילת, כרמיאל ועפולה. “הבנות נתנו הופעות מרשימות”, נמסר מהאגודה, “הן חוזרות עם מלא מדליות. כל התחרויות מהוות הכנה לקרת אליפויות הארץ אשר אמורות להתקיים בסוף חודש יולי. נאחל לבנות המוכשרות שלנו המון בהצלחה”.

comment image

תנו לו בכבוד: תומר פשניצה מגבעת עדה זכה באליפות ישראל בג’ודו

בנימינה-גבעת עדה: תנו כפיים לתומר פשניצה מגבעת עדה, בן 45 שזכה במקום הראשון באליפות ישראל בג’ודו. בתחרות שנערכה ביום שישי האחרון באולם מטרו ווסט ברעננה מטעם איגוד הג’ודו הישראלי, התחרה תומר בקטגוריית גיל 40-50 במשקל עד 90 ק״ג. תומר מתאמן במועדון בפרדס חנה הנקרא “ג’ודו 360” אצל המאמן זוהר פסקר, ולמרות שהוא עונד “רק” חגורה כחולה, ניצח בדרך למדליה מתחרים עם חגורה שחורה . תומר מקפיד לשמור על אורח חיים ספורטיבי וממליץ למבוגרים אחרים להתאמן בג׳ודו כדרך חיים – ספורט יפני הדוגל בטכניקה של שימוש בכח היריב על מנת להגיע להכרעה. צילום: מועצת בנימינה

comment image

החל טורניר ע”ש אושרי שוורץ ז”ל 2021 באור עקיבא: חיילי גולני הצטלמו עם דולי שוורץ

אגף הספורט באור עקיבא עדכן: ״כמה טוב שבאת הביתה״- זהו ,שנת קורונה מעיקה ומציקה חיסונים בידודים מסכות שמירת מרחק ומה לא .כמה שהעיר אור עקיבא התגעגעה לכדורגל בכלל , ולטורניר אושרי שוורץ ז״ל בפרט. אז מה היה לנו בחמישי? התכנסות קצרה וברכות קצרות מפי מ.מ ראש העיר שמחה יוסיפוב ואורי לוי מנהל אגף הספורט העירוני שהזכיר את יצחק שוורץ האגדי שנפטר והיה מיוזמי הטורניר בראשיתו . מספר חברי מועצת העיר הגיעו לכבד -אברהם כהן , משה ביטון , יוסי כדורי , ואלברט חיזגילוב עוזר ראש העיר. כמו כן פבל יליזרוב מנהל אגף שפ״ע הגיע וכיבד את המעמד, שלום שבתאי ואבי שלוש נצמדו למסורת והגיעו לתעד את פתיחת הטורניר והיה גם כדורגל כמובן שהתחיל במשחק ראווה בין גדוד 13 גולני לבין משחק שוורץ עם דקת דומייה ,ובעיטת פתיחה של שמחה יוסיפוב ,שבסיומו החל טורניר ע״ש אושרי שוורץ ה24 בצמד משחקים מרתקים. שפט מצויין לירן ליאני . תודות לצוות הטורניר , אלי אסולין , עמי צרור , אלי בן לולו , שמואל גמליאל , אורי שחר. בתמונה: חיילי גדוד 13 גולני בתמונה משותפת ומרגשת עם דולי שוורץ אימו של אושרי היקר.

comment image

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן