Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זו התוכנית של עיריית אור עקיבא להגברת הביטחון ברחובות

זו התוכנית של עיריית אור עקיבא להגברת הביטחון ברחובות

במשטרה מציינים כי אין מדובר בפשיעה מאורגנת, אלא מידע על גורם אחד או שניים, שפועלים נגד אזרחים תמימים על מנת להתנקם בגורמי משטרה

בעקבות אירועי ההצתות האחרונים, ובהמשך לפגישת ראש עיריית אור עקיבא, מנהל אגף הביטחון בעיר ומנהל הרשות לביטחון קהילתי עם צמרת תחנת משטרת חדרה וגורמי מודיעין, התלווה ראש העיר אל סיורי הביטחון שהתקיימו אתמול בלילה בעיר, על מנת להיות עם אצבע על הדופק בנוגע לפעילות שנעשית בתחום – על מנת למגר את התופעה.

בין היתר, התקיים בסיור ביקור אצל מפעילי רחפנים אשר מסיירים בעיר ומאתרים פעילויות חשודות בזמן אמת. הרחפנים המשוכללים כוללים “ראיית לילה”, מה שמקל על עבודת האיתור במקרים רבים וניטור שטחים רבים יותר בזמן קצר.

ראש העיר ציין כי פונקציית רחפנים כזו חשובה מאוד לעיר וכי זה שעד היום היא לא הוקמה, היא בבחינת טעות. כעת תפעל העירייה על מנת להביא רחפן (ואף יותר) שכזה לפעילות סדירה במקרים שידרשו לכך ובסיטואציות המצריכות עוד עיניים מלמעלה. הרחפן יצוות לשיטור העירוני, והצוותים יעברו הכשרה לכך.

רחפן. צילום: אגף הביטחון, עיריית אור עקיבא

“זהו דבר חשוב וחיוני ואנו נפעל על מנת שהדבר ייצא לפועל בהקדם. זו תועלת גדולה ויכולות מצוינות. העירייה צריכה לרכוש דבר כזה ולהכשיר את השוטרים. זה יהיה חלק מאגף הביטחון והשיטור המקומי”, נמסר מהעירייה.

לכל הידיעות בנושא גל ההצתות באור עקיבא – הקליקו כאן. 

יש לציין עוד, כי בהקשר לאירועים הפליליים האחרונים, במשטרה ציינו כי אין מדובר בפשיעה מאורגנת, אלא מידע על גורם אחד או שניים, שפועלים נגד אזרחים תמימים על מנת להתנקם בגורמי משטרה. “אנו מושקעים באור עקיבא מעל 20 יום עם כוחות גלויים וסמויים מתוגברים על מנת למגר את התופעה. אני בטוח שנצליח במשימה. זו סוג של מלחמת התשה ואנחנו מגבירים את הלחץ בנושא. התושבים בראש מעייננו וכל תושב צריך לישון בשקט. לא ניתן למצב הזה יד, לא נרפה מאותו מחולל פשיעה ומחבורת עושי דברו”.

בעירייה העבירו מסר כי “העירייה לא תחסוך בשוב משאב על מנת להתגבר על הגל הנוכחי ולהחזיר את תחושת הביטחון לתושבים. הדבר צוין גם בפני מפקד תחנת חדרה, כאשר גורמי העירייה עומדים לרשותו ולרשות שוטריו וכך גם התשתית העירונית – בכל דבר שהמשטרה תזדקק לו, על מנת לבצע את עבודתה בצורה הטובה ביותר ולהחזיר את השקט לרחובות”.

נזכיר כי בהוראת צמרת העירייה, מתוגברים בשעות רבות הסיירים ואנשי השיטור בעיר, כולל הוספת תקנים, על מנת לתת מענה טוב יותר בשעה זו. במקביל, מקודמת סיירת השכונות על מנת לאפשר למתנדבים לשמור על שכונתם, פרויקט המנוהל על ידי הרשות לביטחון קהילתי בעירייה.

נזכיר, כי שישה כלי רכב הוצתו בלילה שבין ראשון לשני (1.10-2.10) ברחוב התבור, בשכונת היובל באור עקיבא. תושבים שהתעוררו לקולות נפץ חששו תחילה כי מדובר בירי, אך אז התברר כי מדובר בהצתת רכבים.

נזק כבד נגרם לכלי הרכב שחנו האחד בסמוך לשני ברחוב. 3 צוותי כיבוי בפיקודו של להב משנה חיים אלמגור מתחנת כבאות והצלה חדרה ביצעו כיבוי באמצעות קצף ומים ל-6 כלי רכב כאמור וכמו כן מנעו את ההתפשטות לשאר הרכבים בחניון.

תושבת העיר התייחסה לאירוע ברשתות החברתיות וכתבה: “יש אדישות מצד התושבים, לטעמי יותר מדי רכבים נשרפים פה. חייבים לעשות משהו איך זה שאין פה תחנת משטרה? חייבים לעקור מהשורש את התופעה בדרכים נכונות. קודם כל מצלמות! שיטור חזק! עירייה מתפקדת ונלחמת . מה קורה פה? יש אדישות מוחלטת”.

תושב אחר ציין: “ממש שיקאגו והארלם פה. אני לא מבין מתי זה ייעצר ויעצרו את הפסיכים האלה”. האירוע מצטרף להצתות נוספות שאירעו רק בערב סוכות, ביום שישי האחרון (29.9): תושבי שכונת היובל הצפונית בעיר, דיווחו על עוד הצתות רכבים בשכונה. המקרה התרחש ברחוב הכרמל כאשר מספר רכבים עלו באש, בחניון בניינים במקום.

לכל הידיעות בנושא גל ההצתות באור עקיבא – הקליקו כאן. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן