Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

קיסריה בצמרת: כ-60 אלף מטיילים בשבת בשמורות הטבע והגנים; חודש הנשרים בכרמל

בין האתרים הבולטים:
הגן הלאומי קיסריה עם כ 3000 מבקרים
הגן הלאומי מצדה עם כ 2700 מבקרים
הגנים הלאומיים קומראן וגן השלושה כ 1900 מבקרים בכל אחד מהאתרים

גן לאומי בית שערים – אלונה אחמטוב, רשות הטבע והגנים

בשמורת הטבע חי בר כרמל מציינים את חודש הנשרים וזאת בסמוך ליום הנשר הבינלאומי היום התקיימה הפעילות הראשונה בשמורת הטבע חי בר כרמל.

כ-50 אחוז מאוכלוסיית הנשרים בארץ נכחדה בעשורים האחרונים, בעיקר בשל הרעלות שנגרמו משימוש לא חוקי בחומרי הדברה.
רשות הטבע והגנים, יחד עם שותפים שנרתמו למשימה משקיעה מאמצים כבירים כדי למנוע את ההכחדה ואף לאושש את אוכלוסיית הנשרים בישראל. אך עד שלא נעצור את ההרעלות – הנשר ימשיך להיות בסכנה ועלול להיעלם משמי הארץ.

איך מחזירים נשרים לטבע? כמה ביצים מטילה אימא נשר בשנה? מהי ביצת מילואים ומה כל אחד מאיתנו יכול לעשות כדי לשמור על הנשרים שלא ייעלמו?

מזי מג׳נאג׳י מוסקוביץ ראש אגף הסברה ברשות הטבע והגנים: “בחודש ספטמבר, בסמוך ליום הנשר הבינלאומי, אנחנו מזמינים את המטיילים לפגוש ממש מקרוב את הנשרים של הכרמל ולשמוע ממדריכי רשות הטבע והגנים על הפעולות לשימור אוכלוסיית הנשרים ועל הקינונים במצוקי הכרמל שחזרו אחרי שנים.

“במהלך היום פגשו המבקרים את הנשרים למדו על נוצת הנשר, השוו את “מוטת הכנפיים” של האדם לזו של הנשר, וצפו בביצת הנשר ואיך משתמשים במשדר כדי לעקוב אחרי הנשרים”.
פעילויות נוספות יתקיימו בימי שבת 16.9, 23.9, 30.9. התחנות יפעלו ברצף בשעות 15:00-10:00

דילוג לתוכן