Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תיכון חדש יוקם בחדרה ויאפשר רצף חינוכי ייחודי מגן ועד י”ב: “כך חברה צריכה להיראות”

תיכון חדש יוקם בחדרה ויאפשר רצף חינוכי ייחודי מגן ועד י”ב: “כך חברה צריכה להיראות”

ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, נתן את האות למהלך ההיסטורי ואישר את הקמת בית הספר במזרח העיר I משרד החינוך בירך והבטיח להעמיד את מיטב המשאבים והמענים I הקמת התיכון תהפוך את חדרה לעיר הראשונה בישראל שתפעיל רצף חינוכי "מכיל" הכולל גני ילדים, בית ספר יסודי ותיכון

לראשונה בחדרה: אושרה הקמת תיכון “מכיל”. האמון וההערכה הרבה שמקבלת מערכת החינוך בחדרה ממשרד החינוך באה לידי ביטוי כעת בעוד צעד משמעותי והיסטורי, הקמת תיכון מכיל ראשון מסוגו בעיר ומהבודדים בארץ, ומה שיהפוך את חדרה לעיר הראשונה בישראל שיופעל בה רצף חינוכי מלא הכולל גני ילדים, בית ספר יסודי ותיכון. ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, שהתרגש מאוד מהבשורה, אישר את הקמת בית הספר ונתן את האות להוציא את הפרויקט לדרך, כחלק מהמדיניות העירונית לשים את החינוך בראש סדר העדיפויות.

“משרד החינוך מוקיר את נכונותכם והחלטתכם להתייצב נוכח האתגר החינוך החשוב ויעמיד את מיטב המשאבים והמענים במטרה לקדם את הצלחתם. אנו רואים בתיכון שייפתח כמוסד חינוך איכותי, שיש בידו להוביל מהלך ערכי וחשוב למדינת ישראל”. כך נכתב במכתב שהגיע מטעם משרד החינוך לראש העיר.

משרד החינוך, באמצעות הוועדה לבחירת מוסדות חינוך מכילים, אישר כי התיכון החדש שיוקם במזרח העיר סמוך לשכונת הפארק וכביש פרס, יפעל כתיכון “מכיל” כשייפתח. בהחלטות הועדה נמסר כי מדובר על תקצוב של מיליונים, זאת בזכות האמונה של משרד החינוך במערכת החינוך בעיר חדרה ובפרט בזכות העשייה החינוכית האיכותית בבית הספר היסודי המכיל “לב” בניהולה של נורית אקשטיין, שזוכה לשבחים רבים.

// נורית אקשטיין וניר בן חיים. צילום: דוברות העירייה\

כזכור, בתחילת שנת הלימודים הנוכחית, נחנך מבנה הקבע של בית הספר המכיל הראשון בישראל “לב”, שהוקם בחדרה יחד עם עמותת אינקלו (רשת בתי הספר והגנים המכילים). בית הספר, המשלב ילדים עם צרכים מיוחדים בתוך מסגרת לימודים רגילה, פועל במבנה ייחודי וראשון מסוגו בארץ ובעולם, בו המבנה האדריכלי כולו תוכנן והותאם לפדגוגיה החינוכית.

ניר בן חיים, ראש עיריית חדרה בפועל: “אנחנו שמים את החינוך בראש סדר העדיפויות כדי ליצור חברה טובה יותר ומכילה יותר. בית ספר “לב” הוא מגדלור שמסמן לנו כיצד חברה צריכה להיראות. זוהי זכות גדולה עבורנו להוביל את החינוך “המכיל” בישראל ולהביא את הבשורה לכל הארץ. מערכת החינוך בחדרה תמשיך לפרוץ דרך ולהוביל בתכניות חינוכיות איכותיות, מגוון בשיטות הלימוד ועם צוותי הוראה וחינוך מקצועיים ומסורים”.

// בית הספר המכיל. הדמיה: סנאפשוט

שלומי דהן, מנהל אגף החינוך: “החזון החינוכי בבית הספר ובגנים המכילים להוביל כל פרט להרגיש שייכות ומשמעות, תוך שאיפה למצוינות. לאחר שהקמנו את בית הספר המכיל הראשון בישראל, ושיכנו אותו במבנה קבע ייחודי ומושקע, כעת פנינו להקמת תיכון מכיל”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן