Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שיעור הנשים המתגייסות לצה”ל מבנימינה-גבעת עדה – מהגבוהים בישראל

שיעור הגיוס הכללי לצה"ל בקרב נשים במושבה בשנת 2019 עמד על 83.8%, כאשר בארץ עמד המספר על 57.8%. רוב מוחלט בקרב בנות המושבות בחר בתרומה משמעותית, הכשרה ולחימה, 90% מהן, כאשר 15% מהבנות שירתו בתפקידים של לוחמות ● ראש המועצה וייסברג: "הנוער שלנו הוא מהאיכותיים בארץ"

נתוני הגיוס לצבא והתרומה לחברה הישראלית בקרב הנוער בבנימינה-גבעת עדה התפרסמו לאחרונה – ובמושבות נרשמים מספרים גבוהים במיוחד בגיוס בכלל ובקרב נשים בפרט.

מהנתונים עולה כי שיעור הגיוס הכללי לצה”ל בקרב נשים במושבה בשנת 2019 עמד על 83.8%, כאשר אחוז הגיוס הארצי לנשים עמד על 57.8%. רוב מוחלט בקרב בנות המושבות בחר בתרומה משמעותית, הכשרה ולחימה, 90% מהן, כאשר 15% מהבנות שירתו בתפקידים של לוחמות.

במקביל, בשנת 2019 המתגייסות מהמושבה שברו שיא בהתנדבות למכינות ושנת שירות כאשר 32.3% מהן התנדבו, לעומת 6.7% מקרב הבנות בכל הארץ. שיעור הגיוס לצבא הכללי בקרב הבנים בשנת 2019 עמד על 85.1% כאשר אחוז הגיוס הארצי עמד על 71.7%.

מתוך המתגייסים, 92% בחרו בשירות ותרומה משמעותית, לחימה והכשרה, 15% מהם ממשיכים למסלול קצונה, פי שניים מהממוצע הארצי, ו-15% בחר להתנדב במכינות ושנת שירות. אחוז ההתנדבות הארצי בקרב הבנים עמד על 5.9%.

ראש המועצה וייסברג מקבל את נתוני צה”ל בלשכתו. צילומים: עמוד הפייסבוק של המועצה, אתר דובר צה”ל

ראש המועצה איתי ויסברג מציין כי “הנתונים מדברים בעד עצמם: הנוער שלנו הוא מהאיכותיים בארץ והנתונים המדהימים הללו הם פירות ההשקעה של ההורים ושל מערכת החינוך היישובית, תנועות הנוער והאנשים שפועלים יומם וליל.

“זה הזמן להזכיר אותם ולומר תודה: מוניק ווקנין, מנהלת אגף חק”ר, יאיר גרינברג מנהל יחידת הנוער שלנו במושבות, שמוליק מעיין מנהל יחידת קידום נוער בסיכון, המנהלים, המורים והמדריכים. ולכם הנוער המרגש שלנו- תמשיכו בדרכם הנכונה, הצנועה והאכפתית. עם אנשים כמוכם העתיד בהחלט ורוד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן