Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

מהחלפת צוותים ועד סגירת הגן בהודעה מפתיעה: הורי הגן באור עקיבא אובדי עצות

הורים לילדים בגן “חרוב” קיבלו השבוע הודעה בשעת ערב מאוחרת כי יום למחרת שערי הגן יהיו נעולים. הסיבה? אין צוות שיוכל להפעיל את הגן. גן “חרוב” שנמצא ליד הספרייה העירונית והיכל התרבות, הוא גן טרום חובה השייך לזרם הממלכתי-דתי. 

“כבר שבועיים ישנה תחלופה יומיומית של הצוות”, מספר אב למגדלור ניוז. “הגננת לא נמצאת, הסייעות מתחלפות כל יום, גם בצהרון. כבר חודש שאין גם סייעת מחליפה כי אחת הסייעות לא נמצאת. בכל יום אנחנו מקבלים הודעה על כך הגננת לא תהיה עוד כמה ימים, בדרך כלל בערב לפני”.

גן ילדים. צילום להמחשה, אילוסטרציה: PEXELS

השבוע, כאמור, קיבלו ההורים הודעה שהגן יוותר למחרת בבוקר סגור. קבוצת הורים החליטה שלא לעבור על כך בשתיקה והגיעה לבניין מחלקת החינוך על מנת לשוחח עם גורמי האגף על המצב הבלתי נסבל. לדברי האב, שנכח בפגישה, הגיעו כמה הורים עם ילדיהם וניסו להסביר את הסיטואציה הבלתי אפשרית בתקווה שימצא פתרון.

מצוקת כח האדם במערכת החינוך בישראל, ובצוותי גני ילדים בפרט הלכה והתרחבה בשנים האחרונות ברשויות מקומיות רבות בישראל – בעיה איתה נאלצים להתמודד גם באור עקיבא. מדובר במחסור בצוותי הוראה, בגננות ובסייעות, כאשר הבעיה העמיקה במיוחד מתקופת הקורונה בשנת 2020 ועד היום. המצוקה הגוברת מתבטאת בהחלפות צוותים, בתומכות חינוך (סייעות) שלא מחזיקות מעמד, ובמחסור בצוותים חינוכיים חשובים.

מעיריית אור עקיבא נמסר בתגובה: “אגף החינוך קשוב להורים ופעל לטפל בסיטואציה מול פיקוח משרד החינוך אשר הנושא באחריותו. בעקבות כך ישנה גננת מחליפה וסייעת קבועה ששובצה לגן”.

דילוג לתוכן