Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

השתתפה בתחרות “למי הגוף היפה”, ניסחטה ב-20 אלף שקלים וסרטון עירום שלה הופץ

הקטינה שהייתה חברה בקבוצה סגורה של בני נוער באפליקציה חברתית, השתתפה ביחד עם חברי הקבוצה, בתחרות ביניהם שנקראה "למי הגוף היפה" * לאחר ששיתפה תמנות עירום שלה - החלה להיסחט על ידי שני צעירים שהתמונות הגיעו לידיהם
משטרת ישראל עצרה לחקירה שני נערים בגילי 16 בחשד לסחיטה מינית של קטינה בת 14.  במסגרת מאמצי משטרת ישראל להגנה על ילדים מפני פגיעה ברשת, התנהלה בימים האחרונים חקירה סמויה ביחידה 105 בלהב 433 , זאת בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 105 אודות סחיטה מינית של קטינה.
עפ”י החשד, הקטינה שהייתה חברה בקבוצה סגורה של בני נוער באפליקציה חברתית, השתתפה ביחד עם חברי הקבוצה, בתחרות ביניהם שנקראה “למי הגוף היפה”. במהלך התחרות שיתפו הקטינים מרצונם החופשי, סרטוני עירום אינטימיים אישיים וחודרניים.
במהלך החקירה עלה כי הסרטון שצילמה ושיתפה הקורבן, הגיע לידי שני קטינים שהחלו לסחוט אותה באיומים לשלם להם סכומי כסף גדולים או שהסרטון יופץ בקרב ילדי בית הספר.
הנערה שנאלצה לשתף פעולה עם הסוחטים, שילמה לשני הקטינים 20 אלף שקלים במזומן ותכשיטים במספר מועדים שונים. אולם, הסוחטים המשיכו לאיים בניסיון לסחוט כספים נוספים ומשלא קיבלו את מבוקשם, הפיצו את הסרטון.
לאחר פעולות חקירה מאומצות, אותרו שני החשודים מאזור הצפון ונעצרו הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה בחשד לקבלת דבר במרמה, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 בהסכמה שהושגה במרמה, שימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה ובו דמות קטין, סחיטה באיומים והטרדה מינית.
צילומי אילוסטרציה: למצולמים אין קשר לכתבה
במסגרת דיון הארכת מעצר שנערך אתמול בבימ”ש השלום בראשל”צ, הוארך מעצרו של חשוד אחד עד לתאריך 30.1 והחשוד השני עד ל-28.1 .
יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל, בין היתר, מוקד 105- המוקד הלאומי להגנה על  ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות משטרתית במאבק באלימות רשתית לצד נציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה.
המוקד מעניק שירות הוליסטי לציבור בתחום עיסוקה של היחידה. במסגרת יחידה  105 פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין המפעילים כלים טכנולוגים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן