Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סינגל חדש לליאור קקון מחדרה: “מקווה שהקורונה תעבור מהר; מנצלת את הזמן לכתוב שירים”

פיינליסטית העונה ה-4 של תכנית המוסיקה "דה וויס" ובוגרת להקה צבאית, החלה תהליך של כתיבה אינטנסיבית ויצירה מקורית בהשראת חיי היום יום שלה || קקון: "בוטלו לי כרגע כל ההופעות לחודש הקרוב וזה מאוד קשה כי אין פרנסה כרגע, אבל אני משתדלת להישאר אופטימית"

כשמרבית העיסוק הישראלי והעולמי הוא בנגיף הקורונה, וכשתחום התרבות נסגר כמעט הרמטית בעקבות המצב, הזמרת והיוצרת ליאור קקון מחדרה משחררת בימים אלה סינגל חדש: שיר עליך. 

פיינליסטית העונה ה-4 של תכנית המוסיקה “דה וויס” ובוגרת להקה צבאית, החלה תהליך של כתיבה אינטנסיבית ויצירה מקורית בהשראת חיי היום יום שלה. “התחושות לגבי הקורונה מאוד מבאסות, בוטלו לי כרגע כל ההופעות לחודש הקרוב וזה מאוד קשה כי אין פרנסה כרגע, אבל אני משתדלת להישאר אופטימית לגבי המצב ומקווה שהקורונה הזאת תעבור מהר”, מספרת קקון בראיון מיוחד למגדלור ניוז.

“אני מנצלת את הזמן שיש לי בבית לכתיבת שירים, לנגן הרבה ופשוט ליהנות מהמוסיקה”.

איך נולד הסינגל החדש? 
“בכל פעם שאני מדברת עליו אני מתרגשת, כי הוא יצא החוצה אחרי תהליך עבודה ארוך, מהכתיבה שלו לצילומי הקליפ, העריכות ועד ההוצאה שלו החוצה. הדבר הכי מרגש בשיר הזה הוא שהוא נכתב על החיים שלי, על חוויה שעברתי ואני מתרגשת כל פעם כשאנשים שולחים לי הודעות שהם מזדהים עם הטקסט ועם הסיפור של השיר”.

כיום, מודה קקון, היא מתמקדת בחיפוש עצמי והתחברות לאמת המוסיקלית שלה. “אני כבר עובדת על הסינגל הבא, שיר שכתבתי והלחנתי ככה שהתהליך על השיר הזה מאוד מרגש. בעזרת ה׳ אני מאמינה שאוציא אלבום”.

האלבום קרוב או שיש זמן?
“אני לא יודעת אם זה יהיה בקרוב כי כרגע אני מתמקדת בסינגלים ולמרות שלא מוציאים כמעט אלבומים אני לא חושבת שאוותר על החלום הזה”.

את מרגישה שהשירות בלהקה הצבאית תרם לך למה שאת היום?
“השירות בלהקה צבאית היה מדהים ומשמעותי עבורי, להופיע מול חיילים שהיה להם יום כל כך קשה, לשמח ולרגש אותם, זו התחושה הכי מדהימה בעולם. ומעבר לזה למדתי המון על הופעה בקבוצה ועל אך להתמודד עם תנאים על הפנים בהופעה. בסופו של דבר אתה בא לשמח, לא משנה מה שקורה מסביב”.

האזינו לסינגל החדש של קקון (מתוך עמוד היוטיוב של ליאור קקון) >>

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן