Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

קיסריה: “בהנהלת מיקרוסופט ישראל יש לנו היום ייצוג של 66% נשים”

קיסריה: “בהנהלת מיקרוסופט ישראל יש לנו היום ייצוג של 66% נשים”

רשת OpenValley בשיתוף מיזם "עוברות ושוות" קיימו השבוע את הכנס העסקי בקיסריה - "עוברות להיות שוות" שעסק בעולם העבודה העתידי

רשת OpenValley בשיתוף מיזם “עוברות ושוות” ערכו השבוע (שלישי) במתחם OpenVally בקיסריה את כנס “עוברות להיות שוות” בהשתתפות נשים מחברות מובילות. הכנס עסק בנשים בעולם העבודה העתידי ובמציאות המשתנה, במטרה לייצר הזדמנויות ולפתוח דלתות לנשים בעולמות תעסוקה עם משכורות מתגמלות. הכנס כלל פאנלים מקצועיים, סדנאות התנסות שמקנות כלים ומיומנויות לעולם העבודה העתידי הצגה עצמית, כתיבת קורות חיים ועוד, וכן פגישות אחת על אחת עם בכירות בתעשייה. הכנס אירח כ-250 נשים.

מיזם עוברות ושוות המקדם עצמאות פיננסית של נשים, כולל קהילת פייסבוק ואינסטגרם של כ-75 אלף נשים, שמובילה בחודשים האחרונים אג’נדה של שקיפות בשכר וחתירה לשכר שוויוני בין נשים לגברים.

בכנס לקחו חלק בין היתר –  דנה אלכסנדרוביץ’, משנה למנכ”לית וראש חטיבת השיווק והתכנון האסטרטגי במיקרוסופט ישראל, שירי גרין -אלגביש, מנכ”לית רשת OpenValley, גלית דלמר, מייסדת שותפה בחברת igentify, אורי ארז, מנהלת כוח אדם בחברת Edwards, קורין טוקר, מנהלת משאבי אנוש ויחידות המטה באמדוקס ישראל, סיוון מור, מנהלת חווית הלקוח בHibob, יעל וינר, מנהלת מיזם “עוברות ושוות”, רינת אלקסלסי-שלו, פסיכולוגית ארגונית תעסוקתית מומחית ומנהלת מו”פ אדם מילא, גלית אקרמן ברש, מרצה ומנחה סדנאות לסטוריטלינג והצגה עצמית, נירית כהן, מומחית לעיצוב קריירה בעולם החדש ורונית כפיר, מייסדת #נעיםמאוד לתקשורת אסרטיבית עם לקוחות.

אלכסנדרוביץ׳ התייחסה לנושאים שנידונו בכנס ואמרה כי “כשיש גיוון חשיבתי, התוצאות העסקיות הן טובות יותר. בהנהלת מיקרוסופט ישראל יש לנו היום ייצוג של 66% נשים אבל זה לא נגמר בייצוג, חשוב שכל אחד ירגיש משמעותי ושדעתו נשמעת כדי להוביל את החברה לכיוונים משמעותיים ללקוחות והשותפים שלנו בטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם.

“הטכנולוגיה היום מאפשרת לסקטורים רבים עבודה מרחוק בגמישות מרבית. אנחנו מאפשרים לאנשיינו לעבוד בזמן ובמקום שבהם הם מרגישים הכי פרודוקטיבים. שוויון תעסוקתי יתממש כשחברות רבות במשק יאפשרו גמישות עבור העובדות והעובדים שלהן והדגש יעבור לתפוקות ולאימפקט של העשייה לעומת מדידה לפי שעות עבודה”.

צילומים: אופן וואלי, יח”צ

שירי גרין-אלגביש הוסיפה כי “אנו חיים בעולם המשתנה מהר יותר מאי פעם בעבר, תוך יצירת שינויים טכנולוגים המשפיעים בכל חזית ובכל סקטור. אין מי מאיתנו שלא עומד אל מול ההכרח לשנות הרגלים ולאמץ דפוסי עבודה חדשים, על מנת שנוכל לעמוד בקצב ולהישאר רלוונטיים.

“במציאות החדשה הזו, עולה חשיבות אדירה בתיווך השינויים הללו במיוחד לנשים, הנידרשות לאמץ מיומנויות עדכניות, ביניהן גמישות מחשבתית ויכולת להסתגל לשינויים במהירות.  לאור הנתונים המוכרים בשטח, קיים אחוז נמוך משמעותית של נשים במקצועות ההייטק, החדשנות והיזמות ועל כן בחרנו להתמקד בכנס הקרוב, במתן כלים חיוניים לטובת אלה הרוצות להנהיג את עולמנו העתידי, תוך שהן מסוגלות לאמץ דפוסי עבודה חדשים, לחשוב באופן יצירתי, לתקשר ביעילות, להיות עצמאיות ועוד”.

מנהלת מיזם “עוברות ושוות”, יעל וינר אמרה כי “מחקרים והחיים מלמדים שנשים פחות מנהלות את הכסף שלהן. במרבית הבתים בישראל הגבר הוא שמנהל את הכסף המשפחתי וגם נשים שנמצאות לבד, נרתעות מניהול הכסף.  הנושא הזה – כיצד נשים יכולות לצמצם את פערי השכר עומד בלב הכנס עוברות להיות שוות, נדבר על – איזה חסמים ויכולות נשים צריכות לנתץ מחד ולאמץ מאידך – כדי למצב את עצמן גבוה יותר בעולם התעסוקה ולדרוש שכר שוויוני וגם לאיזה משרות/ ענפים נשים צריכות לפנות כדי להיות במקומות בהם משלמים את השכר הגדול. אנחנו מאמינות,  עצמאות כלכלית וביטחון בהתנהלות עם כסף, הוא הרבה פעמים הבסיס לעצמאות בכלל הן בתא הביתי והן בעולם העבודה״.

רשת OpenValley פועלת במגוון דרכים, על מנת לתמוך ולקדם חדשנות ויזמות בצפון הארץ. הרשת מפעילה מתחמי עבודה, בקיסריה, יקנעם ורמת ישי, המהווה מרכז צמיחה וטיפוח למיזמים טכנולוגים. כך, החברה מקיימת למעשה חממה העוזרת בגיוס משקיעים, בקידום שיתופי פעולה עסקיים ובייעוץ עסקי. בנוסף, החברה מפעילה אקדמיה ליזמות וחדשנות לחברות וארגונים בהשתתפות המיזמים תחתיה. OpenValley הוקמה יל ידי יוסי אקרמן, מנכ”ל אלביט לשעבר ואופיר דובובי, ממייסדי קומינריו, אשר מהווים גם המשקיעים העיקריים בחברה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן