Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

איך לשפר יחס המרה?

איך לשפר יחס המרה?

יחס המרה הוא אחד המונחים החשובים ביותר במסגרת שיווק דיגיטלי. לפעמים גם שיפור מינימלי לכאורה של אחוזים בודדים ואפילו אחוז אחד בלבד מגדיל באופן דרמטי את הכנסות העסק – ולכן כדאי מן הסתם להקדיש תשומת לב למדידה מדויקת של הנתון הזה ועוד יותר מכך לשיפור היחס בין מספר הגולשים שמבצעים פעולה רצויה לבין מספר הגולשים שמגיעים לאתר או לדף הנחיתה.

איך למדוד יחס המרה?

הצורך במדידה מדויקת נובע מהסיבה הפשוטה שרק מידע אמין ועדכני מאפשר לדעת האם פעולה מסוימת אכן הגדילה את יחס ההמרה (או דווקא פגעה בו).

על-מנת למדוד את ה-Conversion Rate השלב הראשון הוא הגדרת “המרה”. האפשרויות הרווחות הן השארת פרטים בטופס ‘צור קשר’, הרשמה לניוזלטר (שגם היא בסופו של דבר מספקת פרטים אודות לקוח פוטנציאלי והזדמנויות לשמור איתו על קשר עד שיהפוך ללקוח משלם) ורכישת פריט כזה או אחר באתר (בחלק מהמקרים גם הוספת פריט לסל קניות, גם אם לא הושלמה העסקה, יכולה להיחשב כ”המרה”).

לאחר ההגדרה המדויקת השלב הבא הוא הגדרות מתאימות בגוגל אנליטיקס – פעולה שמן הסתם מחייבת או התעמקות במערכת הזו שמציעה גוגל או הסתייעות במומחים כמו למשל אנשי המקצוע של משרד פרסום ירדן דיגיטל.

צילום: freepik
מבחני A/B

דרך פשוטה למדי לשפר יחס המרה, ובפרט בדפי נחיתה, היא לערוך מבחן A/B. הכוונה היא להצגת 2 גרסאות דומות מאוד אבל עם הבדל מסוים בפני הגולשים – למשל שני דפי נחיתה זהים בכל פרט לאופן ניסוח הכותרת, או שני דפים זהים פרט למיקום של טופס ה’צור קשר’ בעמוד. מדידת יחס ההמרה בגרסה A ובגרסה B לאורך פרק זמן מסוים מאפשרת לדעת מי מהן אפקטיבית יותר, וכמובן להשאיר רק אותה. ניתן לבצע סדרת מבחני A/B וכך להשוות בכל פעם פרמטר אחר, עד שמגיעים לגרסה המזוקקת והמדויקת ביותר של דף הנחיתה.

שיפור התוכן

בלי להזדקק למדידות מדויקות, אפשר לקבוע בוודאות שתוכן איכותי מניב המרות רבות יותר. בהתאם כדאי להשקיע בתוכן, גם באתרים וגם בדפי נחיתה. רווח נוסף שמספקת השקעה זו הוא דירוג טוב יותר בגוגל, וכמו כן חוויית המשתמש החיובית עשויה להניע גם את הגולשים ה”לא מומרים” כן לבצע את הפעולה הרצויה, במועד מאוחר יותר.

יצירת אמון אצל המבקרים

יחס המרה גבוה מחייב אמון גבוה מצד הגולשים. אחת הדרכים האפקטיביות להשיג את האמון הרצוי היא לשבץ באתר או בדף הנחיתה המלצות של לקוחות, מכתבי תודה ואפילו קטעי וידאו שמעידים על שביעות רצון בעקבות קניית מוצר או שירות. עמוד אודות מוקפד תורם גם הוא לאמינות, ואם יש כתבות אודות העסק (גם במרחב הדיגיטלי וגם בעיתונות המודפסת או בטלוויזיה) כדאי כמובן לשבץ אותן משום שגם הן מעלות את מפלס האמון של מי שרק עתה נחשף לעסק.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן