Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מה עושים כאשר יש נזילה מהקיר? כל הפרטים בכתבה הבאה

מה עושים כאשר יש נזילה מהקיר? כל הפרטים בכתבה הבאה

רטיבות אשר נוצרת באחד הקירות של הבית כתוצאה מנזילה כלשהי, יכולה לפגוע באופן מהותי במבנה, בערך של המבנה ולעיתים במקרים חריגים גם ברכוש המצוי בתוך המבנה. ישנם גורמים שונים שעלולים לגרום לרטיבות וחשוב מאוד כאשר מבחינים בתופעה לטפל בה כמה שיותר מהר וזאת בכדי למנוע את ההתפשטות של הנזק ולמנוע החמרה של המצב.

הסיבות לרטיבות בקירות

ישנן סיבות שונות שיכולות לגרום לרטיבות בקירות כגון:

ישנם מקרים שבהם יש נזילה מצנרת המים. צנרת המים מצויה בעובי הקירות של הבית ואם צינור כלשהו מתפוצץ או אפילו נסדק תיווצר נזילה אשר תתפשט בצורה מהירה מאוד. במקרה של נזילה מעין זאת ניתן לראות ששעון המים שלכם מסתובב למרות שאתם לא עושים שימוש במים.

סיבה נוספת היא בעיות אטימה בקירות החיצוניים. במידה והקירות החיצוניים לא אטומים מספיק כל מים שיבואו במגע עם הקירות יחלחלו אל הבית פנימה, כך לדוגמא בכל מקרה שבו יורד גשם, יתכן מאוד כי בגין בעיות אטימה של הקירות הוא יחלחל לתוך הקירות ויצור רטיבות.

סיבה נוספת היא בעיות איטום בגג. בגין בעיות אלה מים יכולים לחלחל למטה ועל כן, מי הגשמים שמגיעים לגג הבית עלולים לחלחל לתוך המבנה ולהזיק לו. הרטיבות המדוברת תהיה מאופיינת בהתפשטות בחלק העליון של הקיר והיא תתרחש בעיקר בימי החורף.

סיבה נוספת היא בלאי טבעי. במהלך השנים הבידוד של המבנה מתבלה בשל גורמים שונים כגון: חשיפה לכימיקלים, לחות גבוהה ועוד. הבלאי המדובר יגרום לחלחול של מים לתוך הקירות של המבנה.

רטיבות בדירה. יש מה לעשות | צילום: freepik
כיצד מתמודדים עם נזילה מהקיר?

השלב הראשון לטיפול יעיל ואיכותי ברטיבות הוא לאתר את מקור הנזילה. רק לאחר שמאתרים את המקור המדויק לנזילה ומבינים מהו הגורם לנזילה זאת ניתן להתחיל לטפל בכך. בעוד שלעיתים ניתן לאתר את מקור הנזילה במבט עין, הרי שישנם פעמים שיש צורך לאתר את מקור הנזילה באמצעות מצלמה טרמית מיוחדת שמטרתה היא לאתר את מיקום הנזילה מבלי שיש צורך להסב נזק כלשהו לקיר ולתקן את הנזק בצורה ממוקדת ויעילה.

בשלב השני יש צורך לתקן את האזור המדובר. תיקון של נזילה מהקיר מתבצע באמצעות חומרים ייעודיים שמטרתם היא לאטום מחדש את האזור ולמנוע חלחול של מים. לפני שמבצעים את התיקון חשוב לייבש את הקיר בצורה יסודית וזאת בכדי לאפשר את התיקון כפי שנדרש.

לאחר שמבצעים את הפעולה הנדרשת בכדי לתקן נזילה מהקיר, חשוב מאוד לבדוק מהם הנזקים הנזילה יצרה. לא פעם הקירות יהיו מוכתמים בגין הנזילה ולעיתים אף מלאים בטחב. לעיתים הנזילה תקלף את השכבה שלל הצבע ואף שכבות נוספות בעובי הקיר ולכן יהיה צורך לבצע עבודת שפכטל מקצועית וכן לצבוע מחדש את הקיר וזאת בכדי להשיב לבית את המראה הטוב והאסתטי שלו.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע לצורך תיקון נזילה מהקיר?

חשוב מאוד להבין כי גם איתור מקור נזילה בקיר וגם תיקון נזילה בקיר, הן עבודות הרלוונטיות עבור מומחים בלבד ועל כן, אם אתם חושדים שיש לכם נזילה כלשהי בקיר, הקפידו לבחור באנשי מקצוע מנוסים, מונחים, מומלצים ובעלי ותק וניסיון בתחום איתור נזילות ותיקון נזילות בקירות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן