Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בחירות? יוצאים לבלות עם הילדים בחדרה, אור עקיבא, המושבות והסביבה

אטרקציות בקניון אורות, מבצעים במול החוף, הפנינג באליון עין שמר וגם פסטיבל כרישים. 5 מקומות לבלות בהם ביום הבחירות - 3.2
בתוך שנה, בפעם השלישי ניגש לבחור לכנסת ביום שני (2.3) וזה אומר עוד יום שבתון וחיפוש תעסוקה עם הילדים. אז בין ההצבעה למנוחה, הנה כמה דברים שתוכלו לעשות עם הזאטוטים (וגם אולי לבד) ביום הבחירות בחדרה, אור עקיבא, המושבות והסביבה.

הפנינג ענק בקניון ‘מקס אורות’

קניון אורות נערך ליום הבחירות ומציע שלל פעילויות, אטרקציות ומבצעים לבאים בשעריו. בין השעות 12 ל-19:00 ייערך בקניון הפנינג גדול לילדים שיכלול מתחם בייבי גליצ’ – מתקנים מתנפחים לילדים עד גיל 6, מתחם מכוניות חשמליות וגם טרקטורונים ואופנועים חשמליים – והכל מותאם לילדים; מתחם מולטימדיה עם עמדות משחקים ומציאות מדומה וכן מתחם קצף עם משחקים ויצירה בקצף. הפעילות חינמית.
קניון “מקס” אורות || צילום: איתי טטרו

מוזיקה ובילוי ב’מול החוף ווילג’ ‘

ביום הבחירות החגיגה לא תפסח גם על מתחם מול החוף בחדרה. בין השעות 11:00 ל-16:00 יופיע הרכב מוזיקלי מקפיץ, להטוטנים, הולכי קביים ועוד. בנוסף, מבטיחים במתחם דוכנים שווים כמו איסטבלוק, תכשיטים, תחפושות, קליעת צמות ועוד. גם בריכת המתחם תהיה פתוחה לסשנים כל היום. בנוסף: החלקה על הקרח, קארטינג וג’ימבורי.

זמרים ליום אחד ב’אלון עין שמר’

מתחם אלון בצומת כרכור יארח אתכם עם שלל פעילויות והפנינג שלא נראה כמותו – כך לפחות הם מבטיחים. במקום יהיו עמדות איפור וקעקועים, עמדות פלייסטיישן ואקס בוקס למשחקים, אולפן הקלטות שיעשה אתכם זמרים ליום אחד, מתנפחים, פעלטון לפעוטות, עמדת יצירה, שולחנות משחק, בועות סבון, מוזיקה, ריקודים ותחרויות. בנוסף, בין השעות 12:00 ל-17:00 יוקרן הסרט “בייבי בוס” ובנוסף יוצבו עמדת בחירת מתנות ב-5 שקלים בלבד.

מבצעים ב’מול זכרון’ 

במתחם מול זכרון החליטו ללכת על סולדיות (או שלא, אתם תחליטו) ו”עם הרבה מבצעים” כהגדרתם.

יום הכריש בנחל חדרה

בפארק נחל חדרה יתקיים ב-2.3 “יום הכריש 2020 – בוחרים בכרישים”: פסטיבל שלם למען הכרישים. מארגני היום מזמינים אתכם למסע בעקבות הכרישים. “את המסע תעברו באמצעות אפליקציית treasure hit אשר תוביל אתכם בין התחנות המרתקות באמצעות חידות, משימות והפעלות. משלימי המסע יקבלו הפתעה. מתכננים להגיע מחר? הורידו את האפליקציה כבר עכשיו – חפשו treasure hit באפל סטור או גוגל פליי ותגיעו מוכנים. יום שני, 2.3 בין השעות 10:00-15:00 בפארק נחל חדרה”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן