Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אירוע “אמנות במושבה” פרדס חנה כרכור יציע סיורי אמנות וקולינריה מרתקים בהנחית ליאור לב ארי

אירוע “אמנות במושבה” פרדס חנה כרכור יציע סיורי אמנות וקולינריה מרתקים בהנחית ליאור לב ארי

לב ארי, יזמת חברתית, הרימה את הכפפה ויצקה את כל פינות החמד שיש למושבה להציע לתוך Pardes.Hanna.Eat - חוויות קולינריות מקומית

מכירים מקום כזה שיש בו הכל? נשים ואנשים מרקעים תרבותיים, חברתיים, אתניים ודתיים שונים שבוחרים כל יום מחדש לחיות ביחד, ליצור יחד? בפרדס חנה כרכור יש את כל הטוב הזה. ליאור לב ארי, יזמת חברתית, הרימה את הכפפה ויצקה את כל פינות החמד שיש למושבה להציע לתוך Pardes.Hanna.Eat – חוויות קולינריות מקומית וכל זאת תוך היכרויות מקרוב עם הקהילות הפרדסחנאיות, על גווניהן הייחודיים.

המיזם של ליאור נולד מתוך הרצון להפגיש את חבריה הקרובים שהגיעו מהמרכז עם כמה שיותר מקומות מיוחדים, “כי כשנכנסים בגבולות המושבה, יש משהו אחר באוויר, כאילו הזמן עוצר מלכת. כמו בקפיצה לחו”ל” היא מסבירה. סיורי האוכל, המפתיעים יש לומר, המתקיימים כסיורים פרטיים או עסקיים או בימי שישי לקהל הרחב, כוללים למעלה מ- 10 מנות ומשקאות והכל HOME MADE פרדס חנה כרכור. אפילו האלכוהול.

במסגרת אירוע הדגל של פרדס חנה כרכור “אמנות במושבה” שיתקיים ב- 7-9 באפריל, ליאור יצרה שלושה סיורים בעלי אופי שונה, המשלבים ביקורים בבתי האמנים והאמניות- אמנות עתיקה לצד אמנות מודרנית, נגיעות מזרח רחוק שזורות באתגרי המאה ה-21, טכניקות נושנות לעומת חדשנות מקיימת, ועוד ועוד.

בכל ביקור נכיר את האמנים מקרוב, נשמע את מקור אהבתם ליצירותיהם, נלמד מושגים חדשים ונחווה דרך המיצגים את החיבור שלהם לקהילה, לטבע ובעיקר לעצמם. עבור הסיורים המודרכים באירוע, נבחרו בקפידה בתי אוכל ייחודיים עם טעמים מגוונים וסיפורים מעוררי השראה, הנמצאים גם מאחורי המנות והמשקאות.

פרדס חנה כרכור כבר מזמן מהווה המקום בו חלומות קולינאריים מתגשמים וזו הזדמנות מצוינת עבור המבקרים גם לראות ולחוות מקרוב אמנות משובחת ובנוסף לטעום מהמעדנים המוצעים במושבה הססגונית. שני סיורים בכרכור יצאו ביום חמישי 7.4 בבוקר ובצהרים בשעות 11:00 ו-16:00 ויכללו ביקור בסטודיו של אמנית הטקסטיל ענבר איצקוביץ, ימשיכו לסטודיו של אמנית הקדרות ג’אנה שימונוב, לאחר מכן ביקור אצל האמנית הותיקה נוני יבנאי הקולעת סלים בטכניקות מסורתיות, ומשם יעברו לדורותיאה אצל האמנית הילה דגני-כגן, מעצבת טקסטיל המתמחה בחידוש, שיפוץ וריפוד רהיטי וינטג’ , ביקור בביתה של הציירת טובה הורוביץ ועוד.

החלק הקולינרי יכלול ביקור בקפה נעורים, בית קלייה המתמחה בקפה השוכן לצד שדה רחב; במזווה, מעדניית בוטיק שחצה את גבולות ישראל ואפילו טקס מסורתי של שתיה שהחל את דרכו בארץ בפרדס חנה. הסיור בפרדס חנה יתקיים ביום שישי 8.4 בשעה 10:00 בבוקר ויכלול ביקור בסטודיו שיהר אצל מעצבת האופנה, ימשיך לשירה טילס מרקוס המציע אופנה בת קיימא, ומשם יעבור לביקור אצל האמנית והצלמת נעה זני וביקור בסטודיו לצילום של אלה פאוסט.

החלק הקולינרי יתחיל באדונית התבלינים, מרקט צבעוני שמרגיש כמו בית, עצירה אצל קוקימי, אמנית העוגיות של פרדס חנה ולסיום ביקור בג’מס ופיורי, השוכנים בחצר השוק התוססת עם הוייב הכי פרדסחנאי שיש. כל הפרטים אודות אירוע אמנות במושבה והרשמה לסיורים באתר: אמנות במושבה פרדס חנה כרכור

בתמונה: יצירתיות מחברת – לבבונים של הקרמיקאית ליאת שרון עם משקה קקאו של ליאור לב ארי. צילום רוני מאירוביץ

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן