Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מועצת פרדס חנה-כרכור תיגש לקול קורא לסבסוד משמעותי לשבילי אופניים בהיקף נרחב, מה שיאפשר תקציבים נוספים לנושא גם במושבה. כך נודע ל’מגדלור ניוז’. בקבוצת ‘מושבת אופניים’ אשר מקדמים תחבורת אופניים בפרדס חנה-כרכור, עדכנו בימים האחרונים כי לאחר הפגישות החשובות שהתקיימו בין המועצה לבין הנהלת חברת נתיבי ישראל ובהן סוכם על קידום משותף של שבילי אופניים בתוך שטח המושבה, מגיעות בשורות קצת פחות טובות.

על פי חברי הקבוצה, ממסרים מ’חברת נתיבי ישראל’ מסתמן כי בשלב זה “הם לא ייקחו חלק בקידום השבילים במושבה…מבירור מעמיק יותר, נודע לנו כי הסיבה לכך נעוצה במשרד התחבורה שמעדיף כרגע להשאיר את נתיבי ישראל בביצוע של שבילים בינעירוניים ולהותיר את השבילים העירוניים בידי הרשויות”.

עוד עדכנו בקבוצה כי מחלקת ההנדסה במועצה הכינה והגישה לנתיבי ישראל תוכנית שבילים מעודכנת “ואולי זה המקום לקרוא למועצה לפעול בשקיפות ולהציג את התוכנית לכלל התושבים להערות והארות”.

עוד הוסיפו ב’מושבת אופניים’: “כולנו תקווה שמועצת פרדס חנה כרכור תשכיל ותפעל כדי לגשת לקול הקורא, שכרגע נראה כמו הערוץ הכי מהיר ומשמעותי שיש לה כדי לקדם כאן שבילי אופניים ראויים”.

כאמור, נושא שבילי האופניים מצוי בסדר העדיפויות של המועצה שצפויה לגשת לקול הקורא במטרה לקבל את התקציבים הייעודיים לנושא.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן