Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ניתוח להגדלת החזה – שמחים שבחרת לפעול למען עצמך

ניתוח להגדלת החזה – שמחים שבחרת לפעול למען עצמך

דחיינות זו ככל הנראה המחלה האנושית הכי נפוצה, לצד אגואיזם כמובן. משונה לחשוב כי שני הדברים מתנגשים זה בזה, שהרי אם אנו כה אגואיסטים, אנחנו נרצה לפעול למען עצמנו כמה שיותר, והרי שדחיינות מונעת מאיתנו לעשות זאת. ובכל זאת, בואו נבחר לדלג על שני הסעיפים, ולגשת לנושא – החלטת להפסיק להתלבט, ולפעול בנחישות למען עצמך, למען המראה שלך, למען תחושת ביטחון הגוף שלך, ולעבור ניתוח להגדלת החזה.

בחירה אמיצה, חשובה ומשמעותית זו תשפיע על חייך באופן ישיר ומיידי, בשני ערוצים עיקריים – הראשון סביב הניתוח עצמו – ההכנות, הניתוח וההתאוששות, והשני הוא החיים שאחרי, החיים עם החזה המושלם, שעוצב לפי בחירתך, בגודל שאת בחרת, בצורה שאת רצית, ועם התאמה מושלמת לגוף שלך, שפתאום נראה הרבה יותר טוב בעינייך, וככל הנראה גם בעיני הסביבה.

להשקיע בעצמך עם ניתוח להגדלת חזה

אומרים שלהשקיע בעצמנו זו ההשקעה הטובה ביותר. חינוך טוב, לימודים גבוהים, בחירה נכונה בחברים, בבני זוג, ובכלל התאמת החיים שלנו למה שאנחנו רוצים באמת. זו אומנות, וחלקנו מתקשים בה, לכן יש כל כך הרבה סבל בעולם. הבחירה שלך ללכת על ניתוח להגדלת חזה מקרבת אותך לאמת שלך – הרצון שלך להיראות טוב יותר, לפי הסטנדרטים שאת בוחרת לעצמך, וזו ההשקעה העצמית הגדולה ביותר.

בואי נעבור רגע על החשש הנפוץ ביותר שיש לנשים ששוקלות לבצע את ההליך הכירורגי הפשוט הזה – החתך, או יותר נכון, הצלקת.

  • חתך בקפל – השד שלך יושב בנוחות על בית החזה, ותחתיו ישנו קפל. החתך הקטנטן שנעשה בקפל בלתי נראה אלא אם מרימים את השד, כך שאין כל חשש מצלקת מכוערת, גדולה ובולטת לעין. סה”כ חתך נסתר מעין.
  • חתך סביב העטרה – עטרת השד, בסיס הפטמה, הוא אזור שמצטלק יפה, וללא סימנים קיצוניים, כך שנשים רבות, בהמלצת הרופא המנתח ולפי הסיטואציה האינדיבידואלית כמובן, יבחרו דווקא בהליך זה.
  • הזרקת שומן – פיתרון מעולה נוסף להגדלת חזה בניתוח הינו הזרקת שומן, ובעצם דילוג על שתלים. ניתן במקרים מסוימים לשלוף במזרק שומן מאזור אחד בגוף, ולהזריק אותו לשד לצורך עיצוב והגדלה.
יש עוד בתפריט – לא רק הגדלה!

מעבר לרשימת הניתוחים הפלאסטיים המוכרת, כמו ניתוח אף, הרמת עפעפיים, שאיבת שומן וכיו”ב, הרי שגם סביב השדיים עצמם יש הרבה מעבר לרק ניתוח להגדלת החזה. השילוב הקלאסי וככל הנראה הפופולארי ביותר הינו של הגדלת החזה לצד הרמת החזה.

השילוב הזה הולך יחד בטבעית, שכן חזה גדול יותר שוקל יותר, ועלול כמובן להיות נמוך יותר, ולצנוח. הרמת החזה מאפשרת את מיקום החזה במעלה בית החזה, במקום בו השדיים בד”כ נמצאים כאשר אנו עדיין צעירות, לפני הריונות והנקות, ולפני פגעי הזמן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן