Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הרופא מאום אל פחם שהציל את חייהם של פצועים בפיגוע בתל אביב: “עבורי להציל חיים זה טבעי”

ד״ר נדאל מוהנא, רופא מאום אל פאחם מספר על יום חמישי האחרון כשהיה בכניסה לעיר עם משפחתו: "בשעה 21:30 בערב, הייתי ברכבי עם משפחתי בכניסה לאום אל פאחם כשקיבלתי טלפון מפרופ׳ רוני גמזו ובישר לי על הפיגוע וביקש שאשלח דחוף רופא אף אוזן גרון. היה לי ברור שאת המשימה הזו אני מוביל והראשון לעמוד על הרגליים"

שלושה נרצחים בפיגוע בדיזינגוף בתל אביב ביום חמישי, המשיכו להזכיר לנו ימים קשים של טרור רצחני ואימה ברחובות. אל יש גם נקודות אור שאסור שיעלמו לנו מהעיניים. “גיבור היום” הוא המסר שהמרכז הרפואי איכילוב בחר בד״ר נדאל מוהנא, הרופא הערבי מאום אל פאחם שהציל את חייהם של שני מטופלים מהפיגוע. 

“בשעה 21:30 בערב, הייתי ברכבי עם משפחתי בכניסה לאום אל פאחם כשקיבלתי טלפון מפרופ׳ רוני גמזו ובישר לי על הפיגוע וביקש שאשלח דחוף רופא אף אוזן גרון”, סיפר ד”ר נדאל בפוסט שפרסם המרכז הרפואי לאחר מכן.

“היה לי ברור שאת המשימה הזו אני מוביל והראשון לעמוד על הרגליים בהיותי מנהל המערך לאף אוזן גרון כאן באיכילוב ולהתייצב בשערי בית החולים. הורדתי את משפחתי וטסתי לתל אביב.

“כשהגעתי, הייתה כבר פצועה בחדר ניתוח שהייתה בסכנת חיים מיידית. יחד עם צוות מנתחים ומרדימים מקצוען הצלחתי לעצור את הדימום ולייצב אותה והיא יצאה מכלל סכנה. דקות אחרי, הורדתי לחדר ניתוח פצוע נוסף מפציעה בפנים ובניתוח מורכב עצרו את הדימום וגם הוא כעת מתאושש”.

ד”ר נדאל התייחס גם לפיגוע בחדרה, לאחר שנודע כי שני המחבלים הם בני דודים תושבים עירו, אום אל פחם. “לפני כשבועיים מחבלים מהעיר בה אני חי ביצוע פיגוע נורא. חשוב לי דווקא ביום זה לשמש דוגמא אחרת. 99% אחוז מתושבי אום אל פאחם ומהמגזר הערבי תומכים בדו קיום ונגד אלימות והרג. זו לא דרכנו וזה מנוגד לאיסלאם. אל תתנו לקומץ לפגוע במרקם העדין של החברה הישראלית.

“עבורי להציל חיים זה טבעי, השליחות שלי ומובן מאליו. זה אלף בית באנושות. כי ככה חונכתי בבית – באום אל פאחם. אני מייחל לימים שקטים ובטוחים למען כולנו, החברה הישראלית כולה, יהודים וערבים כאחד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן