Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

וואסטאפ משתדרגת: אלה התכונות החדשות שמגיעות בקרוב לאפליקציה בסמארטפון שלכם

העלאת קבצים והורדתם בצורה גרפית, אימוג'ים להודעה ספציפית ועוד: אלה התכונות החדשות שצפויות לשדרג לכם ולכן את וואטסאפ

אפליקציית וואטסאפ היא כידוע תוכנת המסרים המידיים הפופולארית בעולם עם מיליוני משתמשים. כעת, עם סיום הרבעון הראשון של 2022, התגלו כמה תכונות חדשות שוואטסאפ הכניסה או תכניס בהדרגה לאפליקציה, חלקן מאוד שימושיות ויקלו על החיים של כולנו.

העלאת קבצים והורדתם בצורה גרפית

לפי אתר WABetaInfo, וואטסאפ תשדרג את תצוגת העלאת הקבצים לתוכנה והורדתם. אם עד היום, בזמן שליחת או קבלת קובץ דרך האפליקציה, כל מה שהוצג היה העיגול המסתובב הרודף אחר עצמו, כעת עובדת וואטסאפ על הצגה ברורה של התקדמות ההעלאה או ההורדה באחוזים, לצד הערכת הזמן שייקח עד להשלמתה.

אימוג’ים להודעה ספציפית

עדכון נוסף שכבר נכנס לגרסת הבטא של וואטסאפ הוא ה”ריאקשנס” – תגובות מידיות בצורת אימוג’יז. התכונה מוכרת מאפליקציות אחרות: ברגע שתלחצו לחיצה ארוכה על הודעה בוואטסאפ ותצבעו אותה, תופיע בועת עם אימוג’יז שונים. אז תוכלו לבחור אימוג’י, שיופיע בקטן לצד ההודעה אליה הגבתם, בדומה למה שקורה כיום בפייסבוק. וואטסאפ עובדת כבר חודשים ארוכים על אפשרות ה”ריאקשנס”, אך עד כה היא זמינה רק עבור מספר קטן של בודקי בטא בעלי מכשירי אנדרואיד. בינתיים, המתחרה המרכזית, טלגרם, כבר השיקה את הגרסה שלה ל”ריאקשנס” לכל משתמשיה בדיוק בזמן לתחילת 2022.

מניעת שיתוף המוני של הודעות

וואטסאפ, כמו כל התוכנות והרשתות החברתיות, מנסה להילחם בכל כוחה ב”פייק ניוז”. לאחר שבעבר הוגבלו מספר אנשי הקשר או הקבוצות אליהן ניתן לשלוח את אותה הודעה במכה אחת ל-5, כעת מקצינה וואטסאפ את הניתור – ותאפשר שלחית הודעה פעם אחת בכל פעם! מדובר בצעד דרמטי ומכה לא קטנה למשתפים והמשתפות.

בעת ניסיון להעביר הודעה שאינה מקורית (כלומר שאיש הקשר שממנו משתפים אותה שיתף אותה על ידי העברה משיחה אחרת), מציגה כעת האפליקציה הודעה המבשרת למשתמש כי “הודעות מועברות יכולות להישלח רק לשיחה קבוצתית אחת”. את שאר ההודעות – הודעות שאינן מועברות והודעות מועברות שמשתפים עם אנשים בודדים – עדיין ניתן לשתף עם עד חמישה אנשי קשר או קבוצות בכל פעם, וכמובן שעדיין אפשר לבחור הודעה, להעביר לקבוצה אחת, ואז לבחור אותה שוב כדי לשלוח אותה לקבוצה נוספת וחוזר חלילה.

שליחת הודעת וואטסאפ למי שאינו באנשי הקשר

תכונה שימושית שצפויה להיכנס בקרוב היא התכונה הבאה: שליחת הודעת וואטסאפ למי שאינו באנשי הקשר. משמע – אם בעבר, המשתמש יצר אינטראקציה עם מספר טלפון בבועת צ’אט, האפליקציה הייתה לוקחת אותו ישירות לאפליקציית החייגן המוגדרת כברירת מחדל. בעדכון העתידי, בעת הקשה על מספר טלפון בבועת הצ’אט, תפריט חדש מופיע על המסך. במקרה זה, וואטסאפ בודקת האם מספר הטלפון זמין בווטסאפ, כך שלאיש הקשר יש חשבון וואטסאפ ואם כן – יהיה ניתן לשלוח אליו הודעה, גם אם לא שמרתם אותו בזכרון אצלכם באנשי הקשר.

עדכונים שנכנסו בהודעות קוליות

העדכון הענק להודעות הקוליות כולל 6 תכונות שנחשפו לראשונה במהלך השנה האחרונה וכבר נכנסו בחלקן לפעילות. בין היתר, היכולת לשנות את מהירות השמעת ההודעות להרצה מהירה של 1.5x או 2x; האזנה להודעה קולית תוך כדי יציאה מחלון השיחה למסך הראשי או לשיחות וואטסאפ אחרות, הצגה של ההודעות בדמות גרף גלי קול, שעוזר לצפות מתי הדובר מדבר בשקט ומתי בקול, הקלטת הודעה בחלקים, כך שאפשר לעצור את ההקלטה בעת הפרעה ולהמשיך אותה אחרי שההפרעה מסתיימת; הצגת “טיוטה” של ההודעה לפני השליחה; והאחרונה – זכירה של מיקום הנגינה אם התחלתם להקשיב להודעה ועצרתם אותה באמצע.

צילומים: האתר WABetaInfo

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מכתב לעיריית חדרה להנצחת טל אליהו ז”ל: זה המקום המוצע

יו”ר ‘המחנה המאמין’ וחבר מועצת העיר בועז ביטון פנה בשבוע שעבר אל ראש העיר ניר בן חיים בבקשה להנציח את זכרו של חבר מועצת העיר טל אליהו ז”ל  | “טל אשר נגע במשך שנים בשליחותו בהמוני אנשים ממש, הקריב את חייו למען הפעילות הציבורית ולא ויתר לעולם על שליחותו הציבורית גם אם זה בא על חשבון ממונו, זמנו, וחייו שנגדעו בשיא עשייתו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן