Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עונת הרחצה 2022 נפתחה בקיסריה, חוף הכרמל, חדרה ועמק חפר – איזה שני חופים נותרו סגורים?

עונת הרחצה באזור נפתחה אבל לא בצורה מושלמת: שני חופים מתעכבים משלל סיבות * איפה כן יש שירותי הצלה ומה השדרוגים?

עונת הרחצה 2022 נפתחה בשבוע שעבר (8.4) בכל רחבי הארץ וגם כאן בחוף הכרמל ובחדרה עם חוף נוה ים, חוף דור וחוף האקוודוקט בקיסריה. בנוסף, גם חוף אולגה נפתח לרחצה וחופים נוספים בעמק חפר.

בחוף הכרמל עדכנו כי תחנות ההצלה בחופים תהיינה פתוחות בין השעות 9:00 ועד 17:00 בימי הקיץ. אגף החופים במועצה מעניק טיפול, פיקוח ובקרה בחופים המוכרזים, על מנת להבטיח שפועלים בהתאם לחוק “הסדרת מקומות רחצה”, מעניק פיקוח ובקרה בנקיון “החופים הלא מוכרזים” על מנת שיעמדו בדרישות של המשרד לאיכות הסביב, ומעניק פיקוח בבריכות השחיה הציבוריות על מנת להבטיח שיעמדו בתנאי ודרישות החוק (בטיחות בבריכות שחיה”).

עם זאת, בחוף נחשולים לא נפתחה עונת הרחצה – פרטים לגבי מועד פתיחת עונת הרחצה בחוף זה, יימסרו בהמשך.

May be an image of text

בחדרה, כפי שפרסמנו, הוסדרו היבטי הנגישות והבטיחות בחוף אולגה ובחוף כפר הים, על מנת שכלל הציבור יוכל להנות מרחצה בחוף וכן בימים אלה מסתיימת הבניה של המלתחות החדשות בחוף גבעת אולגה לשימוש המתרחצים. באי החוף בחוף ייהנו מסככות צל חדשות, משאית מזון המוצבת בחלק הצפוני של החוף ותעמוד לפניהם האפשרות לשכור ציוד חוף במחירים מסובסדים.

עונת הרחצה בעמק חפר נפתחה בחופים בית ינאי ונעורים ביום שישי 08.04.22. למועדי תחנות ההצלה בחופי עמק חפר לחצו כאן. לגבי חוף מכמורת, התגלו בעיות בלתי צפויות עם הזכיין של החוף. המועצה דיווחה השבוע כי בוצע הליך לתפעול החוף לאחר שתקופת ההתקשרות עם הזכיין שתפעל את החוף עד עתה הסתיימה ולא ניתן היה להאריכה.

“ההליך נועד בין היתר לשפר ולשדרג את השירותים הניתנים בחוף. במסגרת זו, המועצה התקשרה עם זכיין חדש לתפעול החוף. על פי ההסכם, הזכיין שתפעל את החוף אמור היה למסור אותו באופן מסודר למועצה עד לתאריך 31.3.2022. לצערנו, הזכיין סירב לשתף פעולה במסירת החוף כמתחייב, הותיר בו ציוד ומחסנים נעולים, ואף הגיש צו מניעה המונע מהמועצה לממש את ההתקשרות עם הזכיין החדש עד להחלטת בית המשפט.

“הדיון בעניין צו המניעה נדחה כבר פעמיים, שלא על ידי המועצה. הדיון אמור היה להתקיים (יום רביעי 13.4) אך בשל אילוצי בית המשפט ובקשת דחייה של הזכיין ובשל העובדה שבתי המשפט אינם פעילים בחול המועד, נדחה הדיון ליום ראשון אחרי החג 24.4.

“המועצה הודיעה ופרסמה לפני כשבוע על דחיית פתיחת עונת הרחצה בחוף מכמורת ב-14 יום, אולם בשל הנסיבות הללו צפויה דחייה נוספת של שבעה ימים נוספים. לצערנו, התנהלות הזכיין הקודם, שהיא בניגוד גמור להסכם עימו, גרמה לכך שעונת הרחצה לא נפתחת כסדרה. אנו נעשה הכול על מנת לפתוח את עונת הרחצה בחוף מכמורת בהקדם האפשרי ובאופן מיטבי לציבור הרחב. עד אז, בחוף מכמורת אין שירותי הצלה ועזרה ראשונה והרחצה בו אסורה בהחלט”.

צילומים: מגדלור ניוז, דוברות עיריית חדרה, פרטי

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן