Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נער כובש: עידן נועם מבנימינה מכדרר בין מגרש הכדורגל לקמפיינים של חברות אופנה

כבר בגיל 8 הוא השתתף בקמפיין הראשון שלו לסולוג, שיחק דמות ראשית בסדרה ונכנס גם לתוך עולם הדוגמנות. לפני כשבועיים עידן נועם חגג בר מצווה ועכשיו הוא מביט לאחור בסיפוק על הקמפיינים שהוביל, הפרסומת עם נועה קירל, הקליפ עם עידן חביב וההנאה ממשחק במועדון הכדורגל של המושבה

לפני כשבועיים, חגג עידן נועם מבנימינה-גבעת עדה את בר המצווה שלו. סביר להניח שהוא לא ישכח את ההפקה שאמא שלו דאגה שיזכה לה. “אמא הפיקה 3 ימים של אירועים, חמישי עליה לתורה, יום שישי חגגתי את האירוע בגן אירועים גדול בפולג. היה ממש כיף. חגגתי עם המשפחה וכל החברים שלי. למחרת היה שבת חתן בבית כנסת והמשכנו לארוחה. היה סופ”ש ארוך וממש כייפי”.

שלא תטעו. נועם מכיר הפקות מורכבות מקרוב. מגיל 8 הוא מדגמן לחברות אופנה, גיל בו גם התקבל כשחקן לסדרת הילדים הראשונה בה השתתף.

“התקבלתי לסדרת הילדים ‘צוות הצלה'”, הוא נזכר. “שיחקתי את אחד התפקידים הראשיים, גילמתי את ‘יוני הכבאי’. שיחקתי בעונה הראשונה והמשכתי הלאה”.

// בקמפיין ללי קופר. צילום: עופר חג”יוב 

אין ספק שבר המצווה וחג הפסח הם זמנים מצוינים להביט קצת על הקריירה של הדוגמן הצעיר – שהספיק הרבה בזמן יחסית קצר. הוא נולד בקולורדו ארה”ב ובגיל 3 חזרה משפחתו לישראל להתגורר בבנימינה, המושבה בה נולדה וגדלה אמו. הוא לומד בכיתה ז’ בבית ספר כרמים במושבה.

“התחלתי לדגמן בגיל 8 וחצי, כשהקמפיין הראשון שלי היה לחברת סולוג שכיום שייכת ללי קופר”, הוא מספר. “ללי קופר אני מדגמן עד היום כבר 4 שנים ברצף”. בגיל 8 וחצי הוא כבר הצטלם לקמפייני ענק לכל החברות המובילות בתעשייה בהם פוקס, אמריקן איגל, לי קופר, נעלי נמרוד, נויז, דלתא, הוניגמן ו”עוד מלא”, הוא מחייך.

// צילום: דני מילר 

על הסט עם נועה קירל וקווין רובין

אם תפגשו אותו יתכן ותתפלאו. ילד מאוד צנוע עם רגליים על הקרקע. למרות שהוא נחשב לאחד הדוגמנים המובילים בתעשייה, נועם אינו ילד מתנשא אלא בדיוק ההפך. החיבור הזה שלו לעולם האופנה, הצילום והמשחק, כנראה בא לו בטבעיות. הוא נער יפהפה, עם ביטחון עצמי ואופי מיוחד וכובש. “כשאני על סט הצילומים אני מרגיש תמיד כיף כי יש צוות מקסים של אנשים שדואג להכל”, הוא מתאר.

“יש את הצלמים שחלקם אני כבר מכיר ועובד באופן קבוע כבר כמה שנים. הם גם מכירים אותי וכיף לעבוד יחד”.

בין היתר, הוא הצטלם לפרסומת של הפסטיגל עם נועה קירל וקווין רובין, גילם את הילד בקליפ של עידן חביב “נשמה שלי”, יחד עם אחיו עוז פתח ערוץ בישול שעלה לערוץ הילדים בטלוויזיה בערוץ זום, השתתף בפאנלים בטלוויזיה וכן כפרשן בהישרדות VIP. זאת לצד דברים נוספים שעשה – תפקידים ראשיים בסרטוני מוסר של יוני דוד, הצטלם לשערי מגזינים “ועוד הרבה דברים”, כפי שהוא מסביר בחיוך.

// בצילום למגזין. צילום: שחר קלאורה 

החברים מפרגנים?
“הם רגילים שאני מדגמן ומצטלם כבר שנים אז זה לא משהו מיוחד בשבילם.  אבל, כן, הם מפרגנים”.

נועם, שמאוד אוהב כדורגל ומשחק בליגה של מועדון הכדורגל בבנימינה, עדיין לא יודע מה יעשה בעתיד ומשתדל ליהנות מהרגע. “נכון לעכשיו מאוד נחמד לי ואני נהנה להצטלם. עדיין לא סגור עוד מה לעשות כשאהיה גדול. כרגע אני מתרכז בצילום ומשחק”.

מוזמנים לעקוב אחריו באינסטגרם – הקליקו כאן. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן