Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושבת בנימינה תובעת בעל קרוואן מחדרה: “החופשה נהרסה לגמרי”

תושבת בנימינה תובעת בעל קרוואן מחדרה: “החופשה נהרסה לגמרי”

האישה שכרה קרוואן לטובת חגיגות גיוס בתה הבכורה אך מהרגע שהגיעה לחוף אולגה הכל נהרס לטענתה: "מחצית מהזמן בוזבזו בניסיונות לתפעול בסיסי של מתקני הקרוואן". טרם הוגש כתב הגנה

תושבת בנימינה הגישה תביעה על סך 3,000 שקלים נגד בעל קרוואן מחדרה. על פי התביעה, בחודש יוני 2021 היא הזמינה נופש של שלושה ימים בקרוואן בחוף אולגה באמצעות אתר בוקינג. ‏עוד קודם למועד הנופש התברר‏ לתובעת כי הקרוואן נמצא בגבעת אולגה בחדרה ולא במכמורת כפי שפורסם באתר.

על פי התובעת, “‏למרות האמור החלטתי להגיע למקום מאחר ודובר בנופש לכבוד גיוס בתי הבכורה, ורציתי להימנע מעגמת הנפש הכרוכה ‏בביטול”.

‏אך לדבריה, כאן לא הסתיים הסיפור. ‏עם הגעתה למקום, בשעה 14:00 בצהריים, התברר כי הקרוואן ממוקם בקצה מגרש חניה, סביבת הקרוואן מוזנחת וציוד החצר לא מתוחזק וכלל כסאות פלסטיק וספות מלוכלכות למדיי. לאחר זמן קצר התברר כי גם הפעלת החשמל כרוכה בהפעלת ‏גנרטור, לרבות לצרכי מיזוג. “אני איני בקיאה בהפעלת גנרטורים ולשם כך נאלצתי לקרוא לבעל המקום”, תיארה התושבת בתביעה. “ההסבר על הפעלת ‏הגנרטור לא הועיל הואיל והצריך הפעלת כוח רב, ושוב נאלצתי לקרוא לבעל המקום על מנת שיפעיל את הגנרטור”.

התובעת מציינת כי “לאחר רחצה בים ומשלא עלה בידי להפעיל את המקלחת, נאלצתי בפעם השלישית לקרוא לבעל המקום, ולאחר הסבר על הפעלת המקלחת התברר כי זרם המים חלש והמים קרים. לאחר מכן ביקשתי לחמם אוכל במיקרוגל שלא פעל, ושוב קראתי ‏לבעל המקום שהסביר כי יש בעיה עם אספקת החשמל ויש מקור חלופי של בטריות שגם הוא מתכלה במהירות. ניסיון לחמם ‏ארוחת ערב בתנור לא צלח שכן גם התנור לא פעל ושוב נאלצתי להתקשר לבעל המקום, ואז הובהר כי זה לא ממש תנור אלא יותר טאבון עם להבות”.

קרוואן שעלה באש בעבר בחוף אולגה. החופשה נהרסה | צילום ארכיון אילוסטרציה: דוברות כבאות. לצילומים אין כל קשר לכתבה

לאחר עוד ועוד תקלות בקרוואן, הבינה האישה כי לא תוכל להישאר ללילה בתנאים שנוצרו. “התנאים במקום אינם מאפשרים נופש, ולכן עזבתי לאחר 6 שעות עם שני ילדים ומתוכן “מחצית מהזמן בוזבזו בניסיונות לתפעול בסיסי של מתקני הקרוואן (מים וחשמל !) תוך ‏קריאות חוזרות ונשנות, לא היה דף הנחיות מסודר לתפעול הקרוואן וגם לא תנאים סבירים לשהייה בו על אף המחיר הגבוה ‏שנגבה ממני שלא מבייש אף בית מלון ברמה גבוהה”.

האישה מציינת בתביעתה כי שילמה עבור שני לילות  3,000 ש”ח (כולל סכום של 425 שח בטרם הכניסה לקרוואן בגין מע”מ). “ציפיתי לנופש בקרוואן ‏ברמה טובה שמתקניו פועלים וניתן לשהות בן בהנאה, תחת זאת, מצאתי את עצמי בקרוואן לא ערוך, לא מסודר, לא מתוחזק ולא ‏מתופעל כראוי…אני וילדיי חשנו מרומים ‏והחופשה שתכננו נהרסה כליל”.

האישה מציינת כי פנתה לבעל המקום מספר פעמים וביקשה כי לא יאשר את קבלת התשלום שכן החופשה לא מומשה. ואולם, לדבריה, הסכום נמשך ונגבה. גם פנייה לאתר ‘בוקינג’ לא פתרה את הבעייה. האישה פנתה לבעל המקום ודרשה את 3000 השקלים שלה חזרה על מנת לרדת מהנושא אולם לדבריה הוא השיב לה – “נתראה בבית המשפט”.

טרם הוגש כתב הגנה והתיק צפוי לידון בחודשים הקרובים בבית המשפט השלום בחדרה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן