Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מעצר עד תום ההליכים לנאשם שנהג שיכור, דרס והפקיר אישה ברחוב הנדיב בזכרון יעקב

בתאונה נפצעה אישה קשה מאוד והובהלה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת * כתב האישום חשף את האירוע במלואו - הנהג המואשם ניסה לבדות כי רכבו נגנב ואף הגיע למשטרה למסור עדות שווא, לאחר שהשאיר את רכבו מתחת לגשר בין זכרון יעקב לפורדיס

בית המשפט המחוזי בחיפה האריך את מעצרו עד תום ההליכים של מוחמד מראענה (29) מפורדיס, שפצע קשה מאוד הולכת רגל בזכרון יעקב בתחילת חודש מרץ האחרון. נגד מראענה הוגש כתב אישום בגין נהיגה בקלות ראש, נהיגה בשכרות (אלכוהול וסמים), הפקרה, מסירת הודעה כוזבת, שיבוש הליכי משפט וגרימת חבלה של ממש.

על פי המתואר בכתב האישום, ב-2.3.22 סמוך לשעה 18:25, נהג מראענה ברכב מזדה כשהוא שיכור ותחת השפעת קנאביס. ברחוב הנדיב בזכרון יעקב, תוך כדי נסיעה, הוא פגע באישה שחצתה באותה העת את הכביש. לאחר הפגיעה הוא לא עצר את הרכב אלא המשיך בנסיעתו ונמלט מהמקום.

בהמשך, ניסה על פי כתב האישום לטשטש ראיות, התקשר סביבות 18:40 אל המשטרה ודיווח כי רכבו נגנב. בשעה 19:46 התייצג הנאשם בתחנת משטרת זכרון יעקב ומסר הודעה כוזבת על גניבת רכבו, זאת לאחר שקודם לכן, החנה אותו מתחת לגשר בכביש 67, בין זכרון יעקב והכפר פורדיס.

צילום: דוברות המשטרה

כתוצאה מהדריסה נגרמו לאישה, ס”ח, חבלות קשות בראש, פגיעות במוח, דימומים ושבר בבסיס הגולגולת. היא הובהלה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת והייתה באשפוז גם בזמן הגשת כתב האישום נגד הנהג.

בין הראיות בתיק – עדות בוחן תנועה שאמר כי “הנהג מראענה קשר עצמו לתאונה…גיסו מסר כי הנהג התבאס מהחבר’ה שישב איתם בשדה ורצה לנסוע לזכרון יעקב לקנות עוד בירה. הוא פגע בהולכת הרגל והעיף אותה 5 מטרים באוויר כשהיא הייתה בשול. לטענתו הוא ‘לא ראה אותה’ “.

ראיות נוספות בתיק הן דוחות משטרה של תפיסת הרכב, בדיקת ינשוף, דוח תאונת דרכים, סירוב לבדיקת סמים, לוח צילומים, סיכום רפואי, תמלול דיסק של הפללה עצמית, ממצאי בדיקות לגילוי אלכוהול וקנביס, תפיסת מצלמות “יין בעיר”, הפקצת צילומי רכב בצומת פורדיס ועוד.

שופט בית המשפט המחוזי חיפה ניצן סילמן, קבע (29.3) לאחר בחינת הראיות כי למרבית האישומים קיימת תשתית ראייתית תקינה. “לכל היותר, קיים קושי לגבי נהיגה בשכרות להבדיל מהשפעת הסמים…גרסת המשיב (הנהג) כי רכבו נגנב אינה הגיונית ואינה מסתברת…על אלו יש להוסיף את שתיקת המשיב בחקירותיו האחרונות כאשר החלו מצטברות ראיות על ממצאי דנ”א…בסופו של יום, מצאתי כי קיימת תשתית קאייתית לכאורית בעצמה תקינה בשלב זה”. על כן, יוותר הנאשם במעצר עד תום ההליכים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן