Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מניו יורק לחדרה: DKNY פתחה סניף ראשון בישראל במתחם מול החוף

DKNY הוא בית אופנה בניו יורק, שנוסד בשנת 1984 ע"י דונה קארן, ומתמחה במוצרי אופנה לנשים וגברים

בחודש נובמבר 2021 בעת ההכרזה על כניסת המותג לארץ צוין כי כבר במהלך שנת 2022 תיפתח חנות דגל ראשונה למותג בישראל והנה זה קורה ובחדרה. בשבוע שעבר ובהשקעה של מיליון שקלים נפתחה במתחם מול החוף וילג’ חנות הדגל של המותג המפורסם. החנות בגודל 120 מ”ר תציע מגוון גדול של פריטי אופנה ואקססוריז לנשים בלבד בשלב זה. טווח המחירים ינוע : 1,190.90 – 349.90 ₪.

DKNY הוא בית אופנה בניו יורק, שנוסד בשנת 1984 ע”י דונה קארן, ומתמחה במוצרי אופנה לנשים וגברים. המותג משתייך לקטגוריית “מותגי יוקרה נגישים” ומשווק בכל בתי הכלבו היוקרתיים ברחבי העולם. במקביל פועל גם בפן הקמעונאי ותחת שם המותג חנויות הנגישות לצרכן בבירות האופנה הגדולות ברחבי העולם.

// החנות החדשה במתחם מול החוף. צילום: הנהלת המתחם

יבואנית המותג לארץ היא חברת ‘גלובל ברנדס גלרי’ (GBG) אשר מייבאת באופן בלעדי גם את המותג האייקוני GUESS, מותג הנעליים SAM EDELMAN יחד עם חברת הבת שלו CIRCUS ומותג נעלי האופנה הצרפתי BAYTON המיוצר בספרד. סגנונו של המותג שואב השראה מהרחוב הניו יורקי, בצבעוניות של שחור ולבן בעיקר, עם נגיעות צבע.

בין היתר, ניתן יהיה למצוא:
נעליים – סניקרס גרב וסניקרס עור בשילוב לוגו, סנדלים שטוחות ונעלי עקב מעור בשילוב לוגו.
תיקים – קלאסיים ויוקרתיים. ניתן למצוא תיקי נשיאה, צד, גב, וערב. עשויים עור/בד/ניילון.
ביגוד ספורט – קולקציה נרחבת של ביגוד ספורטיבי אופנתי, חליפות טייץ וטופ, חליפות טרנינג, טייצים מחמיאים, מכנסי בייקר, שמלות ספורטיביות, טי-שרטים במגוון צבעים. קולקציית הספורט מאופיינת בצבעוניות שמחה וכיפית, של צבעים בוהקים לצד השחור הנצחי.
ביגוד – קז’ואל קלאסי ונצחי, ג’ינסים במגוון גזרות, טי-שירטים במגוון הדפסים, בגדי גוף, שמלות וחצאיות. שימוש בבדים נעימים ונוחים. עיקר הקולקציה בצבעי בייסיק – שחור, לבן, טבעי.
בנוסף, יהיה ניתן להשיג בחנות: בשמים, משקפי שמש ושעונים מבית המותג.

לדברי גל פרלמן, מנכ”ל ושותף בחברת גלובל ברדנס גלרי: “אנו גאים לפתוח את סניף הדגל, הראשון בארץ, של המותג האייקוני DKNY זאת כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של החברה להרחבת פעילותה. במהלך השנה מתוכננת פתיחה של עוד חנויות דגל נוספות בקניונים המובילים.”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן