Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

זה הזמן לעצב את הבית: טיפים לעיצוב הבית בקלות ובזול לקראת הפסח

אם אתם ממילא נשארים בבית, אז במקום להיכנס לדיכאון ולצפות בעוד סדרה בנטפליקס - אפשר לנצל את הזמן כדי לשדרג את הבית למקום שהרבה יותר כיף ונעים לשהות בו || הנה כמה טיפים של הבעלים והמעצבת של המרכז לעיצוב הבית אינדיגו-מרקט שבאורוות האמנים פרדס חנה-כרכור

כולנו נמצאים במציאות חדשה בה אנו ממעטים לצאת מהבית. נגיף הקורונה המאיים מונע מאיתנו לצאת אל הרחובות ולמקומות הומי אדם. הבית בתקופה הזו הוא מפלט ומקום מבטחים יותר מאי פעם.

אם אתם ממילא נשארים בבית, אז במקום להיכנס לדיכאון ולצפות בעוד סדרה בנטפליקס – אפשר לנצל את הזמן כדי לשדרג את הבית למקום שהרבה יותר כיף ונעים לשהות בו ע”י עיצוב והלבשת הבית מחדש וכך להפוך אותו למקום מזמין שכיף להיות בו.

בית צריך להוות סביבת מגורים נעימה קודם כל לדיירי הבית, ולכן מומלץ שיהיה הרמוני ומזמין. שילוב של צבעים, חפצים וטקסטורות יכול להפוך כל בית למעוצב, חם ושיקי. לרובנו זה נראה לא אפשרי, יקר ודורש מעצבת פנים. אך זה ממש לא כך.

שרפרף צבעוני, ייבוא אישי, מחיר 189 ש”ח. ניתן להשיג במתחם אורוות האמנים פרדס חנה || צילומים: יח”צ

אורנה חג’ג’ הבעלים והמעצבת של אינדיגו- מרקט המרכז לעיצוב הבית בכמה טיפים שיאפשרו לכם לעצב את הבית בקלות ובמחירים סבירים: “טקסטיל זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר לשנות אוירה של חדר, הכוונה לשטיחים, כריות, בחירת צבעוניות מסוימת עם טקסטורות של חומר יכולה להעשיר כל חדר. למשל: שטיחים סקנדינביים עם הדפסים גאומטריים וצבעים בהירים אליהם נתאים כריות בשחור לבן אפור ונגיעה של צבע לשבור את החדגונית כמו חרדל, ורוד עתיק או ירוק בקבוק ביחד נייצר אווירה של קלילות הומור ופאן בד בבד עם אווירת סטייל תחכום וייחודיות.

“שטיחי הבוהו-שיק, שטיחים בצבעוניות עליזה בדוגמאות שופעות- פרחים, מנדלות, וטקסטורות עשירות. לשטיח נשלב כריות חלקות בגוונים עזים בטקסטורות של קטיפה ויחד איתם נשלב כרית גדולה עם עיצוב בוטאני ונייצר חדר שמח במיוחד עם אמירה עיצובית והרבה אור. בקולקציית 2020 ניתן גם לראות שטיחים טבעיים הם דווקא שטיחים יותר סולדים באווירה אורגנית – שטחי יוטה, כותנה ועור ארוגים מחומרים טבעיים וסינטטיים שמכניסים נוסטלגיה ומלא שיק ואליהם אפשר להתאים כריות  יוטה, עור בגווני אדמה וגווני לבנים בכדי ליצור שילוב מנצח וקלאסי או לזרוק סל יוטה טבעי בפינת החדר ולמלא בעיתונים / צעצועים וכו’. למראה שיקי במיוחד אפשר להוסיף לפינת הישיבה שרפרפים בצבעוניות עזה לנקודות צבע ויצירת מוקדי עניין בחלל.

כריות פרווה, 59 ש”ח לכרית. אורוות האמנים פרדס חנה

“טיפ נוסף לשדרוג החלל בקלות יחסית הוא תאורה מעוצבת. אנשים רבים נוטים להפחית בחשיבות התאורה המעוצבת. בכל חדר שמעצבים כדי לזכור שתאורה מעוצבת מוסיפה אווירה ושיק ייחודי, אור הוא אלמנט משמעותי בהום סטיילינג ובעיצוב הבית מאחר ובחירת גופי תאורה נכונים יוצרים ועוטפים את האווירה הכללית, מדגישים ותומכים בריהוט ובאקססוריז.

“מעבר לאור כאלמנט הכרחי לקיום, גופי תאורה הם פריט עיצובי לכל דבר כאשר הם נבחרים בהתאם והם מושכים את תשומת הלב בדיוק כמו לריהוט. כיום אפשר למצוא מגוון רחב של גופי תאורה, גופים בסגנון וינטג’, גופים נקיים ומודרניים, גופי תאורה המשלבים מתכות שונות, תאורה כפרית, נברשות ושנדלירים, עץ ועוד”.

תיק אחסון יוטה, מחיר מלא 269 ש”ח. אורוות האמנים פרדס חנה

באינדיגו-מרקט , המרכז לעיצוב הבית במתחם אורוות האמנים בפרדס חנה-כרכור, ישנו מגוון ענק של מוצרים הכולל כלי בית, כלי עבודה, פסלים ועוד עיצובים מרגשים. תוכלו ליהנות מסגנונות עיצוב שונים זה לצד זה ולבחור את העיצובים שמתאימים לטעמכם האישי והכל במחירים סיטונאים לפרטיים !!

בתקופה המאתגרת הזו אנו מקפידים לשמור על הנהלים של משרד הבריאות: עד 10 אנשים בחנות בו זמנית, מרחק של 2 מטרים בין אנשי הצוות והלקוחות, חניה מרווחת וחלל גדול ופתוח. אנו מזמינים אתכם לבוא לתמוך בעסקים מקומיים. ואפילו יש משלוחים עד הבית – ככה שעדיין תוכלו להישאר בבית ולהזמין משלוח עד הבית!

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

היום: ישיבת מועצה חגיגית ראשונה לאחר הבחירות באור עקיבא | תועבר בשידור חי כאן אצלנו

הישיבה הראשונה תחל בשעה 18:00 ובה יישאו דברי ברכה ראש העיר הנכנס שמחה יוסיפוב, חברי המועצה יצהירו אמונים ותיערך פרידה מחברי המועצה היוצאים | לאחר מכן, ב-18:30, תחל ישיבה נוספת ובה יידוני חברי המועצה על מספר סעיפים בהם מינוי ממלא מקום וסגנים בשכר ובתואר

קרא עוד »

אור עקיבא על המפה: מתחם ‘ביג’ בעיר צפוי להגדיל משמעותית את הכנסות החברה

לפני 6 שנים פרסמנו כי מרכז הקניות “ביג” ייפתח באור עקיבא, כאשר שלט שהוצב בסמוך לתיכון “עתידים” ושכונות “נוף ים” ו”מבואות קיסריה” | מאז עברו הרבה מים בנהר אך נראה כי השנה המרכז סוף סוף צפוי להיפתח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן