Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בכיר במשרד החינוך הגיע לביתו של נער בחדרה עם מגש פיצה על מנת ״לקלח אותו” ונעצר

ראשית הסיפור פורסמה בכמה כלי תקשורת, כאשר אתמול הביא ערוץ 13 תיעוד מה"אמבוש" אותו עשו הפעילים, לוכדי פדופילים, לאיש, באמצע הרחוב ב-22:00 בלילה בחדרה

חשד לפדופיליה בחדרה: בכיר במשרד החינוך, האחראי בין היתר על נושא המשלחות בפולין, נעצר על ידי המשטרה לאחר שעל פי החשד התכתב עם נער בן 15 מחדרה התכתבויות בעלות אופי מיני, ואף תכנן להיפגש איתו בשבוע שעבר כשהוא מגיע עם מגש פיצה לביתו.

מי שחשפו את הנושא היו פעילים נגד פדופילים שלמעשה טמנו לאיש, בן כ-50, מלכודת. הוא הגיע מאיזור העמקים אל חדרה מצויד כאמור בפיצה וההתכתבויות חשפו כי רצה “לקלח” נער בן 15 עמו היה בקשר לכאורה.

ראשית הסיפור פורסמה בכמה כלי תקשורת, כאשר אתמול הביא ערוץ 13 תיעוד מה”אמבוש” אותו עשו הפעילים, לוכדי פדופילים, לאיש, באמצע הרחוב ב-22:00 בלילה בחדרה. הוא ניסה להסביר כי אינו עושה שום דבר מההתכתבויות, אך כאשר הקשו עליו ואמרו לו כי התנהגותו פסולה עוד בשלב ההודעות – לא היה לו מענה. הוא המתין לשוטרים ונלקח לחקירה. בהמשך שוחרר והחקירה בעניינו נמשכת.

בין ההתכתבויות שתועדו ופורסמו אמש:
“בן ה-15”: אני נכנס להתקלח עוד מעט.
איש החינוך: אתה לא מחכה שאקלח אותך?
“בן ה-15”: לא ביקשת. לחכות?
איש החינוך: אתה המארח. מה שתחליט.
“בן ה-15”: אתה צריך לבקש, יפה.
איש החינוך: אז ביקשתי…מאוד יפה…עם נשיקה.
איש החינוך: אתה מוזמן לצלם לי תמונה יפה שלך במקלחת.

איש החינוך צפוי לעבור שימוע במשרד החינוך ועבודתו עלולה להיפסק בעקבות המקרה.

ממשרד החינוך נמסר לערוץ 13 כי “המשרד מתייחס בחומרה רבה לכל אירוע שיש בו כדי לפגוע בקטינים. בלי להיכנס לאירוע הנחקר, במשרד מבהירים כי במערכת שאמונה על טיפוח של ערכים ומוסר, אין כל מקום להתנהגויות פסולות ומגונות מעין אלה. אשר לעובד, עניינו מצוי בחקירת משטרה”.

עורך דינו של החשוד מסר לחדשות 13: “החשוד מכחיש מכל וכל ביצוע עבירות מין. בתום חקירה במשטרה, הוא שוחרר בלי תנאים מגבילים, למעט הרחקה מהעיר חדרה, מה שמוכיח שאין דברים בגו. לא נוכל להוסיף פרטים כדי לא לשבש את החקירה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן