Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הצומת המסוכן של תלמידי בנימינה: האם במועצה יצליחו להסדירו לפני תחילת שנת הלימודים?

הצוות המקצועי של מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה בהובלת מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן בשיתוף הנהגת הורי כרמים נפגשו בשבוע האחרון לסיור מקצועי נוסף בשטח עם מתכנני משרד התחבורה ונתיבי ישראל במטרה למצוא פתרון מיידי למעבר בטוח עבור תלמידי בית ספר כרמים הבוחרים להגיע לבית ספר בתחבורה הציבורית. בתוך כך הנהגת הורי בית ספר כרמים החתימה כאלף הורים על עצומה הקוראת למשרד התחבורה לפעול למציאת פתרון מעבר בטוח.

בבית הספר כרמים לומדים כ-1700 תלמידים בכיתות ז-יב. מכלל אוכלוסיית התלמידים כמעט 1000 תלמידים מגיעים בהסעות בבוקר. יתר התלמידים מגיעים או בכלי רכב פרטיים או בתחבורה ציבורית.

בשנה האחרונה נחשפו במועצה לתופעה מסכנת חיים שבה תלמידים הנוסעים בתחבורה ציבורית נאלצים לסכן את חייהם על מנת לחצות את הכביש ולהגיע לקרית החינוך “כרמים” מאחר ובמקום אין מעבר בטוח לחצייה. מדובר בכביש בין עירוני הוא נמצא תחת סמכות ואחריות נתיבי ישראל. מאחר וזהו המצב, במהלך השנה האחרונה נערכו מספר סיורים ופגישות עבודה בשטח בהם דרשה המועצה למצוא פתרון קבע שיאפשר חציה בטוחה לתלמידים. לאחר התייעצות בשטח עלו שני פתרונות אפשריים שעברו לבדיקה מפורטת של מתכנני התנועה.

May be an image of 5 people, car, road and text
מפגש של צוותי המועצה עם הנהגת ההורים, השבוע. צילום: דוברות המועצה

מנכ”לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן: “אנחנו מטפלים בנושא זה מזה כשנה מתוך הבנה בחשיבותו. לצערי עד כה הפתרונות שהוצעו לא היו יישימים ועל כן דרשנו שכל גורמי המקצוע יערכו סיור נוסף בשטח על מנת למצוא פתרונות שניתן ליישם באופן מיידי. מצאנו אוזן קשבת במשרד התחבורה ובנתיבי ישראל ונמשיך לפעול עד למציאת פתרון”.

יו״ר הנהגת הורי כרמים, רז קיבלביץ׳ כרמי: ״הנהגת ההורים שמחה על שיתוף הפעולה בנושא מצד המועצה והיוזמה שהיא נוקטת מול הגורמים הרלוונטים בחודשים האחרונים, אנו בפתחה של שנת לימודים חדשה והפתרונות המצויינים שעלו בפגישה שהתקיימה ייושמו במקרה הטוב בטווח של חצי שנה. בטיחות התלמידים המשתמשים בתחבורה הציבורית בראש מעייננו וחובה למצוא פתרון, גם אם זמני, כבר לפני תחילת שנת הלימודים הנוכחית. אנחנו פועלים מול המועצה למצוא דרכים יצירתיות לפתרונות זמניים עד ליישום אחד הפתרונות שהועלו בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר.

צומת כרמים בנימינה. מתוך האתר עצומה

בתחילת חודש אוגוסט פתחה הנהגת הורי כרמים בעצומה ברשת וקראה להורים להצטרף. “כל מי שגידל וגידלה פה את ילדיו בשנים האחרונות, או עובר ועוברת במהלך היום בכביש ליד בית ספר כרמים (אורט לשעבר), מודעים לסכנה הקיימת במקום”, ציינו ההורים בעצומה. “סכנה זו רלוונטית לכלל התלמידים המגיעים בתחבורה ציבורית מסיבה זו או אחרת (התחילו מאוחר/נוסעים קבוע בתחב״צ/פספסו הסעה ועוד) וצריכים לחצות את הכביש הסואן. אנו בהנהגת ההורים, פועלים בשנים האחרונות למציאת פתרון קבע לסכנה זו.

“כביש 652 הינו כביש בין עירוני באחריות נתיבי ישראל (חברה בבעלות ממשלתית ובאחריות משרד התחבורה). נכון להיום, פניות שבוצעו לאורך השנים, למשרד התחבורה ומשרד החינוך, לא הושיעו, בהתאמה גם כל נסיונות הפניה של המועצה לגופים אלו נענו בשלילה. מועצת בנימינה גבעת עדה פועלת מול הגורמים הרלוונטים למציאת פתרון, אך פתרון זה לא נראה באופק. לאורך השנים שמענו כל תרוץ אפשרי: ״אין צורך״, ״יש פתרונות אחרים ובטיחותיים״, ״תשתמשו בהסעות״, ועוד.

“אך דיבורים אינם מעשים, כוונות טובות אינן פתרון לטווח ארוך, ובוודאי כספי ההורים אינו פתרון אידיאלי. אז במקביל לעבודה המשותפת עם המועצה מול משרדי הממשלה, החלטנו לצאת בקמפיין אגריסיבי עד לפתרון מלא וקבוע”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן