Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

שני תושבי חדרה נעצרו באירוע הדקירה בכביש באור עקיבא בתחילת החודש – חשד לאירוע מקדים

חקירה שנפתחה בתחנת חדרה, כולל שימוש באמצעים טכנולוגיים, הביאה לשני חשודים פוטנציאליים. לאחר מספר פעולות חקירה נעצרו: ליאור **** (22) מחדרה ויבגני ***** (44) מחדרה. השניים נלקחו לחקירה והובאו ביום ראשון השבוע לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בחמישה ימים. היחידה החוקרת יחסה להם עבירה של פציעה כשעבריין מזויין.

בתחילת הדיון, נציג המשטרה ציין כי “השניים תקפו אדם אחר ופצעו אותו באמצעות חפץ חד”. לדבריו, החשודים קושרים את עצמם ומוסרים הסבר איך נקלעו לאותו אירוע ולטענת המשטרה גרסאותיהם אינן מסתדרות עם חומר החקירה. הם למעשה מכחישים את כי תקפו את הקורבן.

מהדיון עלה כי בידי החוקרים סרטון ממצלמת דרך אשר גם הוצג לפחות לאחד מהחשודים בחקירה. עוד עולה חשד מחקירת המשטרה כי לאירוע הקטטה, קדם ככל הנראה אירוע אחר ויתכן והוא הרקע לקטטה שהתרחשה בהמשך.

לצד צילומי מצלמת אבטחה, החוקרים גבו עדויות ממעורבים נוספים. סנגורו של אחד החשודים טען כי המתלוננים עשו שימוש בגז מדמיע, דחפו והכו. יחד עם זאת, על פי נציג המשטרה, מי מהחשודים לא התלונן על כך במשטרה. “בנקודת הזמן בה נגבו הודעות מיושבי הרכב השני, לא עלה חשד”.

מהדיון של אחד החשודים עולה כי שוחרר לאחר חקירתו הראשונית, אך בהמשך נתבקש לחזור לתחנת המשטרה ונעצר.

סנגוריהם של החשודים הכחישו, כאמור, את המיוחס למרשיהם. כך או כך, בתום הדיון, השופט יעקב גולדברג, שעיין בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, קבע כי “קיים חשד סביר מחומר ראיות הקושר את החשודים לאירוע ונוכחותם בזירה אינה במחלוקת, אולם עוצמת הראיות לגבי החשד לפציעת אדם באמצעות דקירה אינה גבוהה ואינה מצדיקה המשך מעצרם של החשודים”.

לאור קביעות אלו, השניים שוחררו למעצר בית בן ארבעה ימים, בפיקוח בני משפחותיהם, בתנאי הרחקה מהמתלוננים ובערבויות כספיות. טרם נרשמה התקדמות נוספת בחקירה.

דילוג לתוכן