Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

חשד: תקף את שכנתו בפרדס חנה לאחר שטען כי גנבה ממנו אלפי שקלים

לאחר חקירה ראשונית, החשוד נכלא והובא לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרו. בתחילת הדיון סיפר נציג המשטרה על השתלשלות הדברים שהובילה למעצר. “מדובר באירוע בו החשוד, ללא שום סיבה הנראית לעין, קילל את השכנה שלו ואף תקף אותה וגרם לה לחבלות. כשהשוטרים הגיעו לבצע את מעצרו, הוא התנגד ואף תקף אותם”.

במהלך הדיון, סנגורו של החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי לדברי החשוד – השכנה גנבה לו כסף. יחד עם זאת, החשוד הכחיש את תקיפתה של השכנה. מנגד, נציג המשטרה טען כי בתיק החקירה ישנה עדות נוספת המחזקת את גרסתה של המתלוננת. לדברי נציג המשטרה בדיון, החשוד נתן למתלוננת מכות בגב וניסה לחטוף לה את התיק. “מדובר באדם שמהווה סכנה לאנשים במקום בו הוא מתגורר כאשר הוא מקלל ותוקף ללא סיבה את השכנים”, הזהיר נציג המשטרה בדיון.

סנגורו ציין בדבריו את טענת החשוד ביחס להתנהלות של שכנתו, ועתר לשחררו בתנאי הרחקה מהשכנה. כך או כך, בתום הדיון, השופטת עידית פלד, שעיינה בחומרי החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, קבעה כי יש די ראיות לקיומו של חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו. עוד קבעה השופטת כי ממעשיו של החשוד עולה מסוכנות, כשבעברו של החשוד עבירות איומים ותקיפה (עבר שהתיישן). לאור קביעות אלו, מעצרו הוארך ביממה.

בדיון הבא ביקשה המשטרה שוב להאריך את מעצרו. בדיון זה ציין נציג המשטרה כי גם המתלוננת אמורה להיחקר כיוון שהחשוד טען כי היא גנבה לו כסף. הסנגור ביקש שוב לשחרר את מרשו מהמעצר.

בתום הדיון, השופטת פנינה ארגמן, ציינה כי לטענת המתלוננת החשוד האשים אותה כי גנבה לו 150 אלף שקל ואילו בחקירתו החשוד טען כי היא גנבה לו 60 אלף שקל וכאשר נשאל על ידי החוקרים מאיפה יש לו סכום כזה, טען כי יש לו 12 מיליון שקל. “אין ספק שגרסתו של החשוד בשלב הזה מעוררת יתר מאשר תמיהות ויתכן שהיא קשורה למצבו”, ציינה השופטת.

כיוון שהיחידה החוקרת לא הספיקה לבצע את כלל פעולות החקירה הנדרשות, השופטת האריכה את מעצרו של החשוד בארבעה ימים נוספים ואז הוא שוחרר. החקירה נמשכת.

דילוג לתוכן