Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

אישום בחשד לרצח בחדרה: הבן נאשם שהרג את אביו באכזריות, השוטרים הצילו את חיי האם

בתום חקירת היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה הוגש השבוע (21.9.23) כתב אישום נגד שלמה קטורזיה, תושב חדרה בן 43 באשמה שרצח את אביו עם סכין וניסה לרצוח את אימו, כל זאת בבית בעיר.

שוטרי תחנת חדרה שהוזעקו בתאריך 27.08.2023  בשעה 14:00 עם קבלת דיווח על אירוע אלימות בבית ברחוב חובבי ציון בעיר, חתרו למגע ופרצו את הדלת בשת”פ לוחמי כב”ה והצילו את חייה של האם ששכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כשהסכין בידו, כאשר בסריקות בדירה איתרו השוטרים את גופת האבא כאשר החשוד ערף את ראשו עם סכין.

על פי הפרטים הידועים עד כה, ההורים מצרפת הגיעו לישראל לבקר את הבן – וזה חשוד שרצח את האב, ניסים בן ה-80, לאחר שערף את ראשו בדירה וניסה לחנוק את אימו למוות.

עוד נודע כי הבן מתגורר במשך 9 שנים בדירה שאותה קנו לו הוריו, המתגוררים בפריז. פעמיים בשנה, לקראת חגי תשרי ופסח, הם מגיעים לארץ ומתגוררים בדירה יחד עם הבן. מהמשטרה נמסר: “זה אירוע מזעזע, המשפחה לא מוכרת לנו מתיקים קודמים”.

זירת הרצח בחדרה | דוברות המשטרה

פראמדיק מד”א מחמד קייסי סיפר אז כי “כשנכנסנו לדירה ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

על פי האישום, המתלוננת צעקה לעזרה וניסתה להתגונן ולהשתחרר מאחיזתו של הנאשם. שכנה ששמעה את זעקותיה והבחינה מבעד לדלת הדירה במתרחש, הזעיקה את המשטרה לדירה. הנאשם קם מעל אמו, ניגש לחדר, לקח את הסכין וחזר לכיוון הסלון. בינתיים היא ניצלה את ההזדמנות שהוא התרחק ממנה והיא קמה ויצאה במהירות מהדירה לכיוון מעלית הבניין. אולם, הנאשם הבחין בכך, משך אותה בחזרה לדירה, סגר את הדלת ונעל אותה.

אז, על פי הנטען, הוא רכן מעליה וניסה לחתוך את ראשה. השוטרים שהוזעקו למקום, חתרו למגע תוך מספר דקות, פרצו את הדלת והצילו את חייה של האם ששכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כשסכין לידו. השוטרים שהגיעו לבית המשפחה השתמשו ארבע פעמים באקדח טייזר כדי להשתלט על הבן ולעצור אותו, בכך מנעו ממנו לרצוח את אמו ועצרו אותו במקום. בהמשך, מפקד המחוז שיבח את עבודת השוטרים.

הערכת מצב בזירת הרצח
זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

החשוד נעצר והובא לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל”פ) של מרחב מנשה שממנה עלה כי תכנן לרצוח גם את אחיו לדבריו בשל השפעת ספרי קבלה. בנוסף ביקשה המשטרה לאחר הרצח לבצע נתיחה של הגופה. מזק”א נמסר כי “המשטרה הגישה בקשה לבית המשפט בחדרה לנתיחת הגופה. נציג המחלקה המשפטית של זק”א הרב דוד בירנבוים טען בדיון כי כאשר סיבת המוות ברורה, אין לאשר נתיחת הגופה בית המשפט החליט שלא לנתח את הגופה ולשחרר לקבורה. המשטרה ביקשה עיכוב של 48 שעות”.

בסופו של דבר, בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות ביהמ”ש השלום בחדרה האריך את מעצרו מעת לעת, וכאמור היום הגישה נגדו פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום בביהמ”ש המחוזי בחיפה ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בנוסף מתנהל נגדו הליכים בגין ניסיון רצח של חוסה במחלקה בה שהה בשער מנשה.

// עדכון ראשון: 27 באוגוסט 2023 , 14:44
// עדכון שני: 28 באוגוסט 2023 , 17:08
דילוג לתוכן