Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

על כביש 65: בן 20 פרסם סרטון של עצמו מרים גלגל, עוקף ניידת משטרה ומסמן לשוטרת ‘אצבע משולשת’ [וידאו]

החשוד שתועד - נעצר וכתב אישום הוגש נגדו | במהלך החקירה אספו החוקרים ראיות מפלילות לשמונה אירועים בהם החשוד ביצע עבירות תנועה חמורות, הרמת גלגל וסיכון של עצמו ואחרים, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה ונהיגה בקלות ראש

כתב אישום ובו 8 אישומים הוגש כנגד החשוד שפרסם בחשבון הטיק-טוק שלו את עצמו מבצע עבירות תנועה מסוכנות ובהן גם סרטון בו הוא מרים גלגל, עוקף ניידת, עוזב את כידון האופנוע כדי לעשות ‘אצבע משולשת’ לשוטרת ועוקף את הניידת על השול. התביעה דורשת לחלט את האופנוע של הנאשם. 

חוקרי היחידה המרכזית (ימ”ר) של אגף התנועה פתחו בחקירה נגד תושב ערערה בן 20 לאחר שהופצו ברשתות החברתית סרטון ובו הוא נראה מבצע עבירת תנועה סמוך לניידת משטרה.

האירוע התרחש בחודש אפריל השנה, בכביש 65 סמוך לניידת משטרה, השוטרת שהייתה בניידת תיעדה את העבירות של רוכב האופונע אך בשלב זה לא היו מספיק פרטים מזהים של מבצע העבירה, בעקבות הפרסום בחשבון הפרטי של החשוד אשר הגיע לידי המשטרה חוקרי ימ”ר אגף התנועה פתחו בחקירה, לאחר שהחוקרים נחשפו לסרטונים נוספים אותם פרסם הנאשם בחשבונו ונאספו ראיות בהתאם, החוקרים הוציאו צווי חיפוש ותפיסה, הגיעו לביתו של החשוד ותפסו את מכשיר הטלפון הנייד שלו, אופנוע ורכב פרטי.

צפו בסרטון (צילום: דוברות המשטרה) >> 

במהלך החקירה אספו החוקרים ראיות מפלילות לשמונה אירועים בהם החשוד ביצע עבירות תנועה חמורות, הרמת גלגל וסיכון של עצמו ואחרים, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, נהיגה בקלות ראש ועוד.

חומרי החקירה עברו ליחידת תביעות תעבורה שולחת חדרה של משטרת ישראל אשר הגישה הבוקר נגד הנאשם כתב אישום חמור בשמונה אישומים (אירועים) שונים המכיל 56 עבירות תעבורה. התביעה הודיעה לבית המשפט ולנאשם כי במידה והוא יורשע המאשימה תדרוש את מאסרו בפועל ולחלט את האופנוע איתו ביצע העבירות לאוצר המדינה.

צילום מסך

מפקד היחידה המרכזית של אגף התנועה סנ”צ עמרי נבות ציין: “לצערנו בכל שנה נהרגים עשרות רוכבי דו-גלגלי שחלקם בגלל נהיגה בקלות ראש, רק לפני חודש נהרג נער בן 15 שהרים גלגל והתנגש ברכב, אני מקווה שהחקירה וכתב האישום ירתיעו אותו ואחרים מלבצע עבירות שבסוף מסכנות את הרוכב ואת שאר משתמשי הדרך האחרים בכך אנו מצילים את חייו וחייהם של רוכבים אחרים”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן