Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בית המשפט לתעבורה בפ”ת התחשב השבוע בנהגת צעירה בת 21 מחדרה, ועל אף שנמלטה מהמשטרה במה שהתפתח כמרדף ברחובות נתניה, ולאחר מכן אף התנגשה במכוניות ועמוד חשמל – לא תשלח למאסר.

בחודש נובמבר ניסו שני שוטרים לעצור את הנהגת, שנסעה ברחובות נתניה – לבדיקה. ואולם, מסיבה כלשהי היא נלחצה או לא הבינה את כוונות השוטרים – והמשיכה בנסיעה תוך שהיא מנסה להימלט. בהמשך, הכחישה שניסתה לברוח.

כאמור, הנהגת החלה בנסיעה פרועה תוך כדי עקיפת כלי רכב אחרים ועלתה על אי תנועה במעגל תנועה ברחוב לאון אדרי והמחקר באזור התעשייה בעיר, תוך שהיא מתנגשת בעמוד חשמל ונפצעת קלות.

רכב אחרי התנגשות. הצעירה נלחצה | צילום ארכיון: אליסטרציה, למצולמים אין קשר לידיעה

האתר ‘פוסטה’ דיווח כי בדיון בבית המשפט שהתקיים השבוע, לקחה הנאשמת, נגדה הוגש כתב אישום – אחריות על מעשיה. היא התנצלה ואמרה כי פיצתה את נהגי הרכבים שנפגעו במהלך האירוע.

בסופו של ההליך, גזרה השופטת על הנאשמת קנס בגובה של 1,000 שקלים ופסילת רישיון נהיגה בפועל למשך 12 חודשים, בכך נמנעה מלשלוח אותה למאסר שיכול היה להגיע עד לשנה מאחורי סורג ובריח.

“מצאתי לזקוף לזכותה של הנאשמת את העובדה שבחרה לקחת אחריות ולהודות באשמה בהזדמנות ראשונה”, אמרה השופטת בהחלטתה. “אזקוף לזכותה את העדר עבר פלילי או עבר תעבורתי והיות האירוע החמור שבפני, ראשון מסוגו. אזקוף לזכותה את גילה הצעיר ועוד מצאתי לזקוף לזכותה את מידת הפגיעה של העונש בנאשמת ובמשפחתה. כעולה מדברי הנאשמת, החלה לקחת שיעורי נהיגה  ועונש פסילה בפועל אשר יוטל לא יאפשר הוצאת רישיון נהיגה בזמן הקרוב”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן