סופר דיל החדש באור עקיבא: עיצוב שמביא סטנדרט של הערים גדולות

העסק שהפך להיות הבית של רבים בתחום תחזוקת הבית באזור התעשייה הצפוני בעיר עובר מהפך: מחנות שעוסקת בעיקר בחומרי בניין וצבע, ייפתחו בסניף מחלקות חדשות של ריהוט גן, כלי עבודה חשמליים ואולם תצוגה גדול ומרכזי של נגב קרמיקה בין חדרה לטירת כרמל * הבעלים, בני קלמנוביץ' ואשר יופה: "אנחנו מעבירים כאן מסר חדש, נשים דגש על קשרים עם הקהילה"

זו כבר לא "טמבוריה". סופר דיל החדש באור עקיבא עובר בתקופה האחרונה מהפך של ממש. עם הנהלה חדשה וסטנדרט שירות שמגיע מהערים הגדולות בישראל, אפשר לומר שהסניף הופך להיות מהמרכזיים והאיכותיים בתחום ה"הכל לבית" תחת קורת גג אחת. בני קלמנוביץ', המנכ"ל החדש ואשר יופה, יו"ר החברה, נעים בין לקוחות, פוגשים אותם פנים אל פנים, מסבירים את הבשורה החדשה.

'סופר דיל' היא חנות ותיקה באור עקיבא, הקיימת מזה 40 שנה. שמו של העסק נישא למרחוק בכל רחבי האזור, וכעת, מעסק שעסק בעיקר במכירה של מוצרי חומרי בניין וצבע, אט אט השינוי מחלחל ועובר לתחומים נוספים בהם קרמיקה ומוצרים לתחזוקת הבית.

// סופר דיל החדש באור עקיבא. צילומים: יח"צ 

קלמנוביץ' מכיר את התחום היטב. הוא ניהל את חנות שז"ר בחיפה לחומרי אספקה טכנית. יופה ניהל מספר סניפים עסקיים בבנק לאומי. מה-1.1.2022 החלו השניים לנהל יחד את סופר דיל המתחדש.

"אנחנו מעבירים כאן מסר חדש", מסביר יופה, "והוא, קודם כל, מחלקות חדשות, שירות כשם החברה, שירות אדיב, מגוון של מוצרים ורצון לשתף את הקהילה בפעילויות".

השניים ישימו דגש על קשרים עם הקהילה – על מנת לשדרג את יכולותיה ושיתופי הפעולה. השניים כבר החליטו על מדיניות של תרומת חלק מהרווחים לקהילה. "נעשה מפגשים של קבוצות, לקוחות, אנשים, נקרב את תושבי האזור, נגרום להזדמנויות עסקיות בין הלקוחות שלנו", הם מסבירים. "רובנו, כאן בהנהלת החברה, באים מתחום הבנקאות. אנחנו מאמצים כמה מודלים שהיו טובים לבנקים, כאן אלינו. אלה מודלים שישדרגו משמעותית את סטנדרט השירות שניתן ללקוחות שלנו ולקהילה".

מחלקת גרילים וסניף של 'נגב קרמיקה'

כבר ניתן לחוש בהבדל. בסופר דיל החדש השמישו מחדש את הקומה השנייה, עם מחלקת גרילים חדשה ובקרוב ייפתח בקומה סניף של נגב קרמיקה, אולם תצוגה מרכזי שישרת את הלקוחות בין חדרה ועד טירת הכרמל. 3 חדרי תצוגה מוקמים בימים האלה באולם בגודל של 400 מטר, שיסתיים בקרוב; נפתחה מחלקה חדשה ויפהפייה של ריהוט גן ומחלקה מקצועית לכלי עבודה חשמליים ומטענים.

"אנחנו הולכים לשפר את חוויית הקניה של האנשים", מציינים קלמנוביץ' ויופה. "נהפוך את סופר דיל למקום של משפחות. עד היום, הלקוחות של הסניף היו באים לבד, הבעל, לפעמים האישה והבעל. אנחנו רוצים ליצור מצב של חוויית קניה, שתתן מענה למשפחות, שיוכלו להעביר כאן שעה עם הילדים ומתקנים שמתאימים בשבילם, גלידה טובה, פעילות. הילדים יוכלו להעסיק את עצמם.

קלמנוביץ' מתאר כיצד ההתפתחות של השכונות באור עקיבא והפיתוח הכללי ברחבי האזור משפיע על החיפוש של הלקוחות בבית מקצועי לכל מה שהם צריכים. "אנחנו רוצים להוות גג לאנשים שצריכים את כל ההשלמות לטובת איכות החיים שלהם".

סופר דיל החדש, הערבה 9, אזור התעשייה הצפוני אור עקיבא, 04-6361235.
פתוח בימים א'-ה' 06:30-18:00, שישי וערבי חג 06:30-14:00.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

צריכים תרופה או תכשיר בסוף השבוע? אלה בתי המרקחת באזור חדרה שיעזרו לכם

תרופות קבועות, תרופה דחופה עבור מחלה פתאומית, כמו כאב ראש או הצטננות או תרופה למצב כרוני? לעיתים חוסר תכנון מביא למצב בו צריך לקנות תרופות בסופ"ש | הנה המקומות שפתוחים גם בשבת וכוללים בתי מרקחת פעילים בשישי-שבת

קרא עוד »

"אי אפשר להיות בפארקים": המטרד שמשגע את התושבים באור עקיבא

תושבים רבים בשכונת אור ים הלינו בימים האחרונים על מטרד יתושים וחרקים מעופפים בפארקים ורחובות בשכונה, דבר שלא מאפשר בילוי ויציאה לשטחים הפתוחים לזמן ממושך | העירייה: "ערכנו ניתור ברחבי העיר ובפרט בשכונה ולא נמצאו ממצאים חריגים או מקורות מים עומדים"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן