Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בחירות 2023 באור עקיבא | ראש העיר אנקונינה פיטר את סגנו גדילוב: “איימת על עובדי עירייה ופקחים”. כיצד הגיב הסגן?

אנקונינה כתב לגדילוב כי מנע מעובדי העירייה למלא את תפקידם, בניגוד להוראתו, להסיר שלטים שנתלו בניגוד לחוק | אנקונינה: "רמסת את החוק ברגל גסה" | גדילוב: "תגובה טבעית להתרסקות הקמפיין שלך"

סערה חדשה לקראת הבחירות באור עקיבא שיערכו בסוף אוקטובר: כחודש וחצי לפני שתושבי העיר ייצאו אל הקלפיות, הטיל היום (שני, 18.9) ראש העיר אלי אנקונינה “פצצה” כאשר פיטר את סגנו ארקדי גדילוב. אנקונינה טוען, במכתב ששלח לגדילוב הבוקר, כי מנע מעובדי העירייה לבצע את תפקידם. 

“ביום שישי האחרון, מנעת מעובדי העירייה למלא את תפקידם בניגוד להוראתי להסיר את השלטים שנתלו בניגוד לחוק”, כותב אנקונינה. “המודעות אותם תלית ברחבי העיר הן בניגוד לחוק הבחירות. למרות התראתי, סירבת להורידן ואף נהגת באיומים כלפי עובדי ופקחי העירייה. לא ייתכן שסגן ראש העיר שבמקום למלא את הוראת ראש העיר ולשמור על החוק אתה רומס אותו ברגל גסה. הריני מבטל את הסמכויות שהאצלתי לך על ידי והינך נדרש שלא להשתמש בסמכויותיך כסגן ראש עיר בפועל.  כל פניה אל עובדי העירייה תיעשה באמצעותי בלבד”.

ומנגד, בקרב אנשי גדילוב מאשימים הערב את אנקונינה בפגיעה בשלטים. מקורב לגדילוב אמר היום למגדלור ניוז כי “אלי הגיע לשטח בבעלות מחוכרת של יזם פרטי והחל לחבל ולהרוס את השלט של המועמד לראשות העיר ארקדי גדילוב, בחוסר סמכות ותוך השגת גבול חמורה ופגיעה במטלטלין של אזרח בשטח פרטי”.

מסיעת הליכוד בעיר והעומד בראשה, ארקדי גדילוב נמסר בתגובה: “אין תופסין אדם בשעת כעסו, ולכן ברוח הימים הנוראיים, אנו מבינים את מצבו. אנו מצרים על הסגנון של מ”מ ראש העיר אלי אנקונינה, ומבינים שזו תגובה טבעית להתרסקות הקמפיין שלו בקרב ציבור התושבים בעיר. נבחרת הליכוד נמצאת ברמה אחרת, ולא יורידו את התנהלותם בבחירות אלה לרמה זו. למרות כל זאת, ארקדי גדילוב ישקול את חיבורו של אלי אנקונינה בקואליציה בראשותו, שירכיבה לאחר הבחירות”.

קרב האשמות בין אנקונינה לגדילוב. צילומים: מטות הסיעות

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
19/09/2023 11:12

ה’ ישמור ויציל חודש הרחמים והסליחות זה מה שיש לך להתעסק בו אלי אנקונינה תתבייש לך

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן