Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

יש למהר ויש “לטוס” – השוטרים לא האמינו למהירות החריגה של תושב ואדי ערה

נהג תושב אום אל פחם (30) נתפס נוהג במהירות חריגה של 206 קמ”ש. במהלך פעילות של שוטרי משטרת התנועה הארצית בגזרת שרון בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים כנגד עבירות הגורמות לתאונות דרכים נקלט במכשיר למדידת מהירות, רכב הנע במהירות מופרזת של 206 קמ”ש.

הנהג תושב אום אל פחם (30), נעצר ונכלא ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום.
רשיון הנהיגה נפסל ל-30 ימים.

נהיגה במהירות מופרזת מהווה סכנה ממשית לנהג ולמשתמשי הדרך. הסיכוי לתאונה במהירות חריגה גובר והפגיעה מחמירה עד לכדי תאונה קטלנית. אנו ממשיכים לפעול בהחמרה כלפי עבירות מסכנות חיים ועושים מאמצים רבים למצות את הדין עם מבצעי העבירות.

דוברות המשטרה

התפתחות נוספת בחקירת הצתות הרכבים באור עקיבא

יומיים לאחר הפרסום במגדלור ניוז על שחרורם של כלל החשודים בסדרת הצתות באור עקיבא וחדרה, במהלך החג חלה התפתחות בחקירה עם מעצרם של שני חשודים חדשים.

גל של הצתות שהתרחש בשבועות האחרונים בשתי הערים פגע בתחושת הביטחון של התושבים, אך גם העסיק וממשיך להעסיק את משטרת מחוז חוף כשעד כה ללא תוצאות של ממש – כשכלל ההצתות טרם פוענחו.

בשבוע שעבר דיווחה המשטרה על מעצרם של ארבעה חשודים, בשני גלים, כשבין החשודים מוכר למשטרה,  י”י (38) מאור עקיבא, בחשד כי היו מעורבים בהצתות האחרונות. אותו י”י נעצר גם מספר ימים קודם לכן בחשד לאיומים שהשמיע בפני רכז מודיעין, כשבין היתר איים בפניו שיקרו כל מיני דברים. לעדכון המלא

דילוג לתוכן