Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

למה המועמד לראשות העיר אור עקיבא, יצחק פתיתו, הדרים עד ירוחם עם צוות סיעתו?

למה המועמד לראשות העיר אור עקיבא, יצחק פתיתו, הדרים עד ירוחם עם צוות סיעתו?

העיר הדרומית - הדומה באופייה לאור עקיבא - השקיעה בשנים האחרונות בתחום היצירתיות והחדשנות בחינוך, אותן רוצים להנחיל באור עקיבא פתיתו כראש העיר, וחברי סיעתו "לב" במועצת העיר

המועמד לראשות עיריית אור עקיבא יצחק פתיתו יחד עם חברי סיעתו “לב” נסעו השבוע דרומה לעיר ירוחם, ללמוד על התנהלות העירייה ועל הדרכים לפתח יצירתיות וחדשנות במערכות העירוניות ובפרט במערכת החינוך.

פתיתו מספר כי “מטרת הסיור הייתה להכין את עצמנו לקראת היום שאחרי הבחירות. למדנו מנסיונם ומהאתגרים של המנהלים, אנשי המקצוע בירוחם – עיר דומה לאור עקיבא במובן של קליטת תושבים רבים ושילוב זרמים וקהלים חדשים, כדי שנוכל לעשות את ההתאמות ולקדם את אגף החינוך בעיר – שנמצא בקיפאון ביצירתיות ובחדשנות. ירוחם היא דוגמה ומופת לעיר בה החינוך נמצא במקום הראשון”.

חברי הסיעה נפגשו עם דביר זמירי – ראש אגף חינוך, תרבות ורווחה, שפרש את החזון החינוכי של העיר, המשלב מצוינות על גווניה השונים יחד עם אתגרי מרקם החיים ההטרוגני. העירייה הכניסה תחת מנהל אחד את החינוך, התרבות, הספורט והרווחה מתוך מחשבה שכך אפשר לאגם משאבים ולהגיע לכלל האוכלוסייה שצריכה את הדחיפה – מבלי להשאיר אף אחד מאחור.

May be an image of 7 people, people studying and table
חברי סיעת “לב” במהלך הביקור בירוחם. צילומים: מטה הסיעה

משם המשיכו לחווה החקלאית, שם פגשו פתיתו וצוות הסיעה את מנהל החווה זאביק לוין שהסביר על הפרוייקט המיוחד ממנו נהנים כל תושבי העיר – מטף ועד זקן. חשיבות היציאה מחוץ למסגרת חשובה מאוד לילדים וגם לבני הדור השלישי – שבזכות החווה מקבלים שלל כלים לחיים.

מרכז המצוינות של ירוחם משמש בית לכלל בתי הספר – כבית למגמות הלימודים וכבית לפרוייקטים לפי בתי ספר. באמצעות הפרוייקטים המשלבים רובוטיקה, אלקטרוניקה, רחפנים ועוד – הילדים רוכשים כלים שיעזרו להם להתמודד עם עולם התעסוקה של המחר, מבלי לוותר על אף תלמיד – מהמחוננים ביותר ועד תלמידי כיתת אומ״ץ.

May be an image of 4 people

לסיום, נערכה פגישה עם ורד אסף – ראש מינהל הנוער בירוחם, האחראית על החינוך הבלתי פורמלי. לצידה, הגיעו 8 בני נוער מובילים בעיר ושני אנשי מערכת החינוך בעיר. אסף סיפרה על השילוב בין מערכת החינוך הפורמלית לחינוך הבלתי פורמלי וכיצד שניהם מתפקדים בסנכרון מלא לטובת התלמידים. בני הנוער שיתפו כיצד הם משתתפים בישיבות המועצה ומשפיעים הלכה למעשה על ירוחם ואנשי החינוך סיפרו על הפרויקט אליו הם משתייכים – עתודה ניהולית, על מנת שהם יהיו דור העתיד של המנהלים שיצמחו מתוך העיר וישרתו אותה.

“לכל אורך היום ראינו את האש בעיניים, התשוקה, החשיבה מחוץ לקופסה ואת הרצון של כל המעורבים החינוך בעיר להתגייס למען מטרה אחת – ילדי ירוחם”, מסכם פתיתו. “אנחנו מתחייבים – את הרשמים מהסיור הזה אנחנו מבטיחים לממש גם באור עקיבא. אנחנו מתחייבים להוביל את מערכת החינוך בעיר להישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים מרשימים יותר – ולשלב בכך את כלל האוכלוסייה, בדגש על הפנסיונרים הצעירים והגיל השלישי. מגיע לתלמידים ולתלמידות שלנו יותר”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן