Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

זו הרשת שמבקשת לסגור 11 סניפים הפסדיים – בניהם בזכרון יעקב

נאמנת רשת אניס מבקשת לסגור 11 סניפים הפסדיים – בניהם בזכרון יעקב. מדובר ברשת מוצרי הטבע והבריאות אשר פנתה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשה למנות לה נאמן ולהורות על מתן צו פתיחת הליכים והפעלת הרשת.

Aniseזאת לאחר שנקלעה לחובות של 23 מיליון שקל (מתוכם חוב של כ-14 מיליון שקל לספקים ולנותני שירותים, וכ-6.4 מיליון שקל לבנקים). ביום שישי שעבר אישר בית המשפט המחוזי בירושלים את מכירתה לחברת י.בלס בתמורה ל-450 אלף שקל בלבד. על פי הסכם המכר, רכשה י.בלס כ-15 סניפים. לפני כניסתה להליך חדלות פרעון הפעילה אניס 34 סניפים והעסיקה 140 עובדים.

ואולם, לאחר אישור הרכישה, חברת י.בלס חזרה בה מהסיכום והחליטה שלא לרכוש את “אניס”, כך פרסם “כלכליסט”. בעקבות כך לא נותר לנאמנת אלא להורות על סגירה מיידית של סניפים הפסדיים, בניהם סניף החברה בקניון פסגות זכרון בזכרון יעקב. 

על פי ההודעה של עורך הדין יעקב אמסטר המייצג את חברת י.בלס, כפי שהובא בכלכליסט, החברה הרוכשת לא יוצגה עד כה על ידי עורך דין בתהליך הרכישה ומבדיקת החומרים שהועברו לידיו “מסתבר כי הליך המכר, המצגים, התכנים של הפגישות, הצגת הדברים ופעולות נוספות שבוצעו עובר לשלבי המו”מ דרך הגשת ההצעה הראשונה ועד וכולל הגשת ההצעה השנייה היו פסולים בחוסר תום לב, כרוכים בפעולות בלתי סבירות תוך שמידע מהותי מוסתר מעיניהם ותוך שניתנו להס הוראות להימנע מלבצע כל פעולה הקשורה בהיערכות לקראת מסירת החברה”.

קראו גם >> לאחר ביטול הרכישה: נאמנת רשת אניס מבקשת לסגור 11 סניפים הפסדיים | כלכליסט (calcalist.co.il)

דילוג לתוכן